Jeg gleder meg!

Hei dere!! 🙂 Nå har jeg faaen meg sitti å surfet på nett etter hvilket team jeg skal velge til Isadoras sin 3 års dag. Og dette har jeg holdt på med helt siden kl 09:30!! Daaamn de har så syykt mye bra på ebay, dere aner ikke. I tilegg når jeg først fannt ett team så var det mye jeg ikke fikk bestillt pga at sendingsperioden var så lang. Jeg fartet mye mellom. Barbie, helo kittey, minions, prinsesser, minnie, mikke mus. dora utforskeren, osv.  Men  når har jeg endt opp med  noe heeelt annet og det kan nok skyldes det fine været også!! Vi skal nemmelig kjøre Luau party!!!!! 😀 😀 😀 😀 Dette “sommer” været er jammen meg smittsomt du!! 😛 Nå har jeg bestillt en hel del men har mere jeg vil kjøpe med det får bli til en annen dag. Nå svir det sånn i øya at jeg ikke klarer å tenke engang!! 😛 Til dere som ikke veit hva Luau team er så er det Hawaii inspirert, om det ikke er ett annet ord for Hawaii?? Ikke veit jeg men helt rått er det i alle fall!! Jeg gleder meg skikkelig å håper jeg får det til på den måten jeg selv ønsker. Jeg har så mange ideer og vil gjøre alt for å inponere vesla noe helt sykt. Så hun føler seg litt ekstra spesiell og at hun ser at mamman hennes virkelig har stått på bare for henne. En annen grunn til jeg også valgte dette teamet var fordi jeg følte det blei så teit når det kommer gutter. At de da skal få mye rosa og prinsesse/jente ting og det motsatte med jentene. I tilegg var ble mye av de tingene jeg såg på rett og slett FOR barnslige. Så da fannt jeg et tema som kan være kult for alle (Y) 🙂 I tilegg skal vi ha masse opplåste dyr, såpebobbler, cocnut copper og musikke.. Dette blri så eeevig braaa!! 😀 😀 <3



 

 

4 kommentarer

Siste innlegg