Jeg var skikkelig sinna

I dag var jeg som sakt ho homeopat ( jeg skreiv feil i går). Der skreiv jeg HOMO-pat!! HAHHAHA Hva faaen er det liksom?? Høres ekstremt TVILSOMT ut i alle fall!! Heheeh 😛 Det var syykt vondt. Ikke bare nålene hun stakk meg i øret og i trynet men også alle tingene hun gjorde med beina. Jeg er sååååååå glad for at mamma var med som moralsk støtte. JA- kanskje jeg er 25 år liksom men jeg er fortsatt mamma-jente som jeg liker å kalle det så fint ! 😉 (Y) Jeg hylte å bannet menst jeg låg der lang flat på benken. Mamma sin hånd var gull vært den lille halvtimen der  altså.. Let me tell u!! xD Jeg var helt klam og svett i både hendene og på ryggen. Fy faaen jeg var såååå sinna, skikkelig driit sur. Det gjorde så vondt at det faktisk:  pissed me off!! Jeg gnisset tennene, hadde egentlig lyst til å komme med DEN kjæftesmellen til stakkarsen som satt å gnidde meg på beina!! HAHHAHA Herregud jeg er bare sååååååå tragisk!! LOL!!! xD Ikke nok med det men tror dere ikke faaen meg at jeg skal fortsette å dra dit hver jævvla uke fremover da??!??! FYYY FFFFFF!!!! Men alt annet er bedre enn å være allergisk (Y) #amen

– Nå skal jeg se bloggerne. Tenkte egentlig å lage en videoblogg men vi får se. om Ikke så kommer dte i morgen (Y) Tenk at id ag er det Onsdag??:O SYKESTE!! I morgen skal jeg på møte så det blir spennende. Nå skal jeg se på bloggerne etterfulgt med paradise hotel. <3 Muligens ordne resten av neglene siden jeg bare fixsa ene handen i går, det er passe teit ut men jeg bryr meg svææært LITE !(Y) Hva har du gjort i dag? Har du noengang prøvd akupunktur kanksje? Sant det var vondt?? 😛 

 

0 kommentarer

Siste innlegg