Spydde i en pose å pusset nesen i avispapir!!!

Hei dere !! 😀 På lørdag fikk jeg besøk av noen venner. Vi satt å spillte litt Nintento Wii U menst vi venta på at  filmen som vi skulle se blei ferdig nedlastet. Ja forresten dere veit den nye filmen som Leonardo Dicaprio er med i.. Den han vant sin første Oscar pris på, sant ? Ja den filmen ja… ANBEFALES IKKE!!! Den var syyykt drøy og syyykt dårlig. Lite Action og poenget var bare helt meningsløst. Herreguud.. I tilegg varte den over 2 timer? 2 ubrukelige timer faktisk!! Det blir IKKE en film jeg kommer til å se igjen heller (Y) Vi begynnelsen var vi 4 stk men så kom det 2 til fra Sykk (Sykkylven). Når kl begynnte nærme seg 23 fannt vi ut at vi skulle på spontan-tur til Sykkylven å fy faen vi hadde dte så syykt gøy!! <3 Jeg LESKER spontanitet i seg slev, alt blir så mye gøyere når det ikke er planlagt osv! Håper vi kan gjøre sånne ting igjen fremover!! God stemmning hele kveldne og dagen etter <3

 

I bilen på tur til Sykkylven var det MYE gnåling og skriking. Til og med den ene som satt på (uten å nevne navn eller skjønn) presterte altså da å SPYYYYYYYY menst jeg satt innelåst fordi bilen hadde fuckings barnesikkring?!!!!???? fyyy faaen…. Da fikk jeg panikk å presterte nesten med å spy selv!! ææææææææh!!!!!!!!!!! Hva faaen?!??!? Er det mulig?? hahahah!! For en jævlig BRA start på kvelden!! (Y)  Det værste av alt var jo at vi alle bortsett fra 1 var edru!! Til og med den personen som spydde i posen i bilen!! Hele turen til utestedet kunne jeg ikke tenke på noe annet enn det grønne spyset som lå å veila ned i den matposen. Og at den stakkarsen som spydde måtte pusse nesen sin i avispapir??? AHAHHA  hver ENESTE GANG jeg skulle drikke selv så tenkte jeg både på lukten, spyet og snørret.. ÆÆÆH det var like før jeg spydde alstå!! Satt bare å brakk meg!! I tilegg så lo de andre så de grein. Å den ene personen som ikke gadd å åpne  bildøra mi med barnelås var mer opptatt av å pisse i skauen enn bekymringene over mitt like!! aaaaahahahhahahahahhahahah!!!! JEG DØØØR ASS!!!! xD xD For noen folk! Like barn leker best.. Eller???? 😛 Etter utesteedet var stengt dro vi videre på Nash (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg