Jeg hater å ikke holde det jeg lover

Hallais! 😀 Jeg tror vi kunne se langt etter den båt-turen etter som at solen gikk ned og da var det sykt kaldt ute. Litt kjipt for Isadora fordi jeg hadde jo lovet henne. Jeg hater å ikke holde det jeg lover når det kommer til ting overfor datteren min. Men jeg forklarte henne situasjonen, sa vi kunne dra ned i båthavnen i morgen i stede, leke oss med bøtte og spaade osv.  Det synst hun var helt greit, i tilegg sa jeg at vi heller kunne dra på resturant istede i dag så da var nok hele båt-turen glemt 😉

 

I dag har vi vært så mye ute at vi sovnet på soffan begge 2!  😛 Nå sendte jeg Isadora en tur på butikken med bestemor og bestefar så hun skulle få seg en is. Jeg er hjemme å skifter på snegene, rydder litt til i kveld. Da får jeg bess av noen venner så det blir jo gøy :))

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg