Min første videoblogg på aldri så lenge

Heisann!! Som dere snart får vite i vidiobloggen min så gjorde ikke jeg så fryktelig mye i går!! Uten om å sitte i 2 FUCKINGS timer hvor jeg prøvde å få ut en video til dere søtinger. <3 Macen eller kameraet var tydligvis ikke enig i at det skulle skje så begge tingene streika faaen meg sammtidig også?! :O Skjønner ikke hva som er problemet og ikke ahar jeg tenkt til å gjør så mye med det heller fordi det tok så EVIG lang tid. Faen meg kasta bort hele kvelden på ikke’no liksom. Så tror helelr jeg skal få hjelp av noen som kan så jeg slipper bli grå i håret av frustrasjon. 

– Dette er altså min første videoblogg på aldri så lenge! Jeg synst det var veldig gøy,  jeg kommer nok til å utnytte dette mer fremover. Men først MÅ jeg få til macen så filmene blir mer profesjonelle+ bedre kvalitet på! (Y) Hva gjorde du i går? Er du fyllesyk i dag kanksje? 😛

Jeg og Isadora har vært våkne i mange timer nå så vi har fått tid til å lufta hele huset, dyner og puter. Nå skal vi bade så videre på båt-tur!! 😀 <3 Snakkes etterpå :*

2 kommentarer
    1. Ett tips er å sette kamera forann deg og sette deg ned feks forann ett vindu sånn at du får naturlig og fint lys.. Pluss da er det ikke så slitsomt å se på en film som er frem og tilbake, opp og ned.

    2. Hei Anonym: Lol, jeg veit jo åssne man skal filme en ordentlig film. Og som jeg nevner i filmen så hadde jeg laga 2 andre filmer og den var mer “ordentlig” om man vil kalle det det. Men de ble borte, de var i tilegg filmet på det viset som du nå “tipser” om.

      I tilegg kan man filme sånn man selv har lyst til 😀 Denne filmen var tatt med mobil, om den er travel å se på så får de som synst det vare droppe å se den! (Y) 🙂 I tilegg var det ikke noe dagslys på den tiden der av døynet siden kl var over 00:00.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg