Favoritt-Fredag

Nr 1: Kevin Gates- 2 phones. <3
Har heeeeelt dilla på denne…. HERREGUUUUUUUUUUD.. Digger denne låta for tiden, absolutt nr 1 denne uken som har gått 😀 😀
 

Nr 2: Tawista ft Faith Evens- Hope. <3
Denne sangen er bare såå fin, i tilegg har jeg sykt mange gode minner som er knyttet til den. En skikkelig sommer låt når man ligger rett ut på stranden, slikker sol å tar livet helt med knusende ro! 🙂 Åååh.. Nå fikk jeg skikkelig lyst til Sunny Beach med homogutten min Daniel. <3

 
 
 
Nr 3: Coldplay ft Beyonce- Hymn for the weekend. <3
Ingen andre enn Coldplay ofc!! Herreguuud for ei låååt!! og i tilegg har han slått sge sammen med selveste Queen-B!! Daaamn!! Denne sangen er deilig altså.
 
 
 
Nr4: Selina Gomez- Hand to myselfe. <3
Jeg er generellt INGEN fan av Selina når det kommer til musikken hennes men denne sangen synst jeg er den beste hun noen gang har gitt ut. Den er fengendes. IKKE for treig, veldig fin  og sommerslig! 🙂 U go Selina (Y)
 
0 kommentarer

Siste innlegg