Du irriterer meg noe helt jævlig.

Dårlig leder.. Hva er definisjonen på en dårlig leder?? Jo det skal jeg fortelle deg. En dårlig leder er noen som ikke ser noe annet enn sine egne meninger, måter, metoder og ønsker. Noen som ikke sammarbeider, lytter eller klare møtes på halveien. En dårlig leder er noen som tar ære for andres jobb, ideer og visjoner. En dårlig leder er også en møkka person som er noe inni hampen trangsynt. En som bryter barne uansett om der ikke er noen sti. En som ikke komprimisserer og en som må ha andre rundt som mater enns ego. En som ikke tåler kritikk, “feil svar”, andres meninger, valg og  synspunkt. Desverre finnes det mange dårlige ledere om dagen. Noe ganger er det vi rundt som stemmer frem en leder. Noen ganger tar vi stilling til dårlig vurdering av den “fremtidige” lederen. Andre ganger er en leder noen som bare tar styring selv, da på en DÅRLIG måte!!! Nå når jeg sitter her å skriver dette tenker jeg faktisk på en bestemt person, helt riktig ! (Y). Og denne personen inrriterer meg noe hellt jævlig du aner ikke!!! Alle ideer jeg kommer med … Ned stemt. Alle forslag.. Nedstemt.. Mine meninger… Ikke gode.  Men denne personen tar gjærne opp mine ideer videre til andre og da er plutselig “lederns” ideer, visjoner og planer DRIT GODE..  JA faktisk helt konge!! Stemmer IKKE!! Dette er noe som gnager meg veldig, dere aner ikke!! Og dette er faktisk en person jeg må forholde meg til og desverre er dette også frivillig. Herreguud jeg døør liksom. Om denne personen ikke lukker mathullet kommer jeg til å spy personen i trynet!! Ikke kødd engang, jeg sverger!! Men vi får se åssen dette går… Om det fortsetter komemr jeg nok til å si fra og da komemr jeg ikke til å komme med snille “stikk” lengre, sånn som jeg gjør nå liksom!! Da blir det hade på bade gamle sjokolade hele veien til Freia og tilbake!!!!! (Y) *Yiiiks!!* PS: Husk denne eprsonen kan vær hvem som helst. De du tror det er er det ikke og den du ikke tror det er er det (Y)

I kveld har jeg vørt på Øving. Kom hjem i 22 tiden, laga en sein middag før jeg stakk til en kompis å såg på PH. Faaen ta at Majooo måtte reise hjem.. Skjlnner ikke hva de apekattene tenker på engang jeg. I det ene øyeblikket virker de smarte men når dte kommer til stykket er det ingen av de som henger med engang.. HAHAHAH herreguuud er det mulig 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg