Hva faaen har jeg gitt meg selv ut på??!

Nå skal jeg fortelle dere noe litt sånn halvsprøtt… Som tidligere fortalt har jeg bestemt meg for å stå på scenen igjen og nå på ingen andre plasser enn bondelandet.. Med lyset rett i trynet å mikrofone trykket godt opp i halsen har jeg nå begynnt i revyen/koret som er her på bygda!! Hahah jeg veit ikke helt om dette lyder like sprøtt i ørene deres som det gjør i mine. Men jeg klarer ikke stoppe å le når jeg skal fortelle venner og bekjsennte om det!! Ikke fordi det er noe galt med  koret/revyen. MEN fordi jeg føler at når jeg sier  jeg er med i ett kor så er det kirke-kor liksom!! xD Hvor vi løfter hendene, skriker og gnåler om jesus å bare svever langt opp i skyene…. Hahhah!! Det passer ikke meg i det heeeletatt!! LOL , bare prøv å se det for deg. Det går ikke, sant? Skal vedde på du fikk latterkikk selv hvor du ser for deg meg står å gynger frem og tilbake i hvit unisex “kjole” sånn som på tv’n??! HAHAH JEG DØØØR!! Men JA… Nå er det ute så da veit alle det (Y) Jeg var på min første øving nå på torsdag og det var gøy det (Y) Tiden gikk fort og menneskene var hyggelige de 🙂 🙂 🙂 Jeg har jo tidligere stått på scener når det komemr til sang og div. Jeg har deltatt på forskjelligeKONKURRANSER når jeg var yngre både innlands og utelands. Deltatt på UKM, hatt egen sangpedagod og var tidligere med i Idol. Men FY FAAEN JEG ER SÅÅÅ “RUSTEN”!!!!! Dette er flaut altså!!! Herreguuud!! Akkuratt som om jeg ikke blir snakke nok om fra før og glodd ihjel på??! NEEEIDA nå skal jeg faaen meg stå frivillig på utstilling også??!??!? HALLO.. Hva er dte jeg tenker på om dagen??! xD  NEI FYY FLATE!!! Jeg kjenner jeg har hjerte helt i halsen!! xD Herregud dette er skummelt!! Hadde det vært en annen plass så hadde det ikke gjort meg noenting. Men dette er noe jeg skal gjøre forran mine alller STØSTE kritikere?!! :O :O Hva faaen har jeg gitt meg ut på?!?!? Det er mye jeg ikke synst er skummelt men akkuratt dette??? DAAAAAAMN!!!!!!!!

–  Jeg står mye forran kamera, på tv, scene og er veldig in the spottlight sånn ellers for det er jo det som er jobben min. Men dette…. DETTE tar kaka!! Det er ikke mye jeg ikke tørr når det gjelder å ta plass eller vise meg frem. Men dette???? Nei dette gikk plutselig til ett helt annet nivå dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror jeg ler så mye fordi jeg ikke veit hvordan jeg skal reagere OG fordi jeg blir så usikker på akkuratt dette området…….. Æææh!

 

1 kommentar
    1. Du e tøff som tør å vise de frem får alle på stranda!! E unna den vilja å mote ditt! Til å gji faen i ka alle andre sei eller tenke! All motgangen du får fra fålk! Å likevell står du på allebein å er deg skjøl 110%
      Du e ei tøff dame alexandra!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg