Daglig dose

Hei du!! 🙂 Nå har jeg akkurat sett min daglige dose av bloggerne etterfulgt med trening og Paradise Hotel. Jeg synst PH i år er veldig spennede og underholdene. Folka er ikke så grinete og byr mer på seg selv enn hva de gjorde i min sessong og i ettertid (Y) 

– I går var jeg og Isadora på besøk med Ingrid, Linus og Jonathan. Vi grilla ute, klatra i stige, leika i sandkassa, “klippte plenen”, sykkla, såg på elva, spiste godteri, is såg på tv, og kosa oss inne før vi dro hjem i 19 tiden. Isadora storkoser seg alltid når vi er sammen å hun  ville heller ikke hjem.Tiden bare flyr forbi når vi er sammen men man mærker veldig når man komemr hjem at dagen har gått i ett!! 😛 3 unger som springer rundt, brøler og skriker 😛 Hahah De er så søte! <3

 

Etter jeg kom hjem, fikk lagt Isadora så slappa jeg litt av på soffan. Tok meg en shake å dro trynet videre på gamenight!! Herregud det var så jæævlig gøy!! HAHAAH FY FAAEN så vi lo… HAHAH Og snap chat filterene nå for tiden?? DAAAAMN!!! De er helt syke, jeg dauer!! xD Vi prata mye og shattra gikk i ett sett på alle. Før Sienna (resturanten) skulle stenge kom vi på : “faaen.. skla vi ikke gå bort å bestille oss mat da??!” Så 10 min før stengetid var vi innom og fikk oss 2 pizzaer!! 😀 😀 Etter vi hadde spist satt vi utover kvelden og spillte Mario-Cart.  Haha.. Beste gjengen å spilel med, vi kosa oss skikkelig og ingen av oss ville dra hjem for å legge oss, Vi var heeeeelt AVHENGIGE!!!! xD LOL, dere skulle ha vært der!! (Y) Synst det er så bra med personer som faktisk gidder å finne på noe og som ikke bare har det i kjæften. På en så død plass som dette MÅ man “offre” soffan sin  noen ganger. Og når folk gidder det, så har vman det alltid driiit gøy!! (Y)

Jeg lå som oftest på 1-2 plass. Men “midttskilla” som jeg kaller han ene figuren på Mario kom ALLTID på siste, om ikke var det nest siste.. Med andre ord…. DE ANDRE SUGDE!!!! HAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHHA!!!! NEIDA… joda…. neida… JOOOODAAA!!!! HAHAHAHA! xd Nå skal jeg spise litt frukt og helle i meg 3 glass vann før jeg finner puta. I dag har jeg gått 2 turer, fått i meg den maten jeg skal ha på c9. Jeg føler meg fantastisk!! Jeg har som sagt gått ned 3 kilo på 3 dager. Mamma sier jeg har gått VEEELDIG inn og ned. Noe jeg mærker tydelig selv. Jeg føler meg bra å skal bare stå ut løpet! Det er litt uvandt å bare kunne ha 1 måltid med fast føde og man mærker det litt på sulten siden man er vandt til å kunne spise ordentlig mat til hvert måltid. Me dette er ikke noe stress. Gleder meg til å se det endelige resultatet over helgen. Sis gang så gadd jeg jo ikke å trene, men det gjør jeg nå!! Har så sykt mye energi og overskudd. c9 får meg i så godt humør og jeg får trua på alt!! <3  Har du lyst til å en kick start slev å starte med c9 kan du bare klikke deg inn på nettbutikken min som er linket til “menyen” under headeren min. Da oppretter du bare en brukerkonto for å få opp priser og bestille. Jeg hjelper deg gjerne om du lurer på noe !! 🙂 🙂 Sjekk ut: http://myaloevera.no/foreverroyalbeauty/nb/start/  🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg