Jeg tok meg slev i nakken

Se hva som kom til meg i posten…. 28 fine og fargerike lebestifter!! Jeg er jo makeup artist men den siste tiden har jeg nesten ikke hatt noe annet sminke enn bare det som jeg bruker på meg selv. Nå var det nærmest flaut å ha venninner på besøk når de har med mer sminke enn meg. Både øyenskygger og lebestifter er noe jeg har jhatt full mangel på. Når personer har tatt kontat for å bli sminka har jeg alltid stressa med tanken på “faen, jeg har jo nesten ikke noe sminke lengre”. (Y) Det var faktisk en periode hvor jeg hadde bare 3-4 lebestifter og 1-2 øyenskygger!! HAHA! Jeg tok meg slev i nakken for nå var det på tide å kjøpeinn nytt. Nå er også buisness rommet under planlegging så ikke om veldig linge er jo det oppe å kjører også! (Y) GLEEEDER MEG!! 😀 😀

 

– Det jeg bare elsker med desse lebestiftene er at du tar på ett strøk, på lik måte som lipgloss. Så lar du det tørke og der etter drar du på enda ett strøk for ordentlig dekkeffekt. Når det andre eller 3 laget er tørt så kan du både kline, ha sex, drikke, spise osv UTEN at den smitter av ELLER forsvinner!! I går hadde jeg på meg den sorte fra jeg sto opp. Jeg måtte bare ta på 1-2 strøk iløpe av dagen som gikk og da var jeg ikke i sengs før etter 00 tiden og da hadde jeg vært våken siden 07 tiden. Det vil si at denne lebestiften er SYKT drøy og har jævlig god holdbarhet!! (Y) Jeg elsker de og gleder meg til å prøve fler !! <3 Nå ligger jeg vesiden av Isadora og hører at hun sover så tungt og har det bra. Tenkte dubbe litt av selv før det blir ut å løpe. Snakkes da :*

 

0 kommentarer

Siste innlegg