Helvettes kjæftesmelle

Hallais!!! I det siste har jeg hatt noen SYYKE drømmer altså. Alt har liksom vært kaos og i de husene jeg har drømt at jeg er i har ALLTID sett ut som en helvettes svinesti. Vi kaster stoler på hverandre, bor blir flippa opp ned og det er liksom “gutter mot jenter”??  Det er heller ingen big del det vi krangler om heller, men tallerkner flyr i lufta og det er en helvettes kjæftesmelle på alle sammen!! xD Hver gang jeg våkner så tenker jeg ” hva faaen er det som feiler??, Har jeg sååå kaos i hudet at det bare MÅ følge meg i drømmene også nååda??! xD Haha.. Dette er helt  sprøtt!! Kall meg gjerne teit om du vil det, men jeg bruker å tyde drømmene mine. Synst det alltid stemmer og kan kjenne igjen MYE av det. Det vi drømmer om har som oftest veldig mye med hva vi går igjennom periodevis i nuet.. Hva som tidligere har skjedd og som ligger å “ulmer” i underbevisstheten. I tilegg kan drømmene dine hjelpe deg fremover i tid om du står i ett “veikryss” og mine drømmer forteller meg ofte svaret på løyner til andre som gnager meg osv. Si en venn elelr kjæreste lyver til meg.. Da får jeg alltid vite i drømmene mine hva som egentlig fåregår og hva som egentlig har skjedd. Med andre ord.. Hjelper ikke en DRITT å lyve for meg (Y) Jeg veit alltid sannheten uansett (Y). Om jeg ikke får svar på dte i drømmene så kommer det til meg en eller annen gang når jeg er våken. Jeg veit nok mer enn hva folk fles tror så man tror liksom man ligger 1 steg forran meg men. Egentlig så ligger jeg 3 steg forran dere (Y) Noe å tnke på enstegang du har tenkt å lyve til meg, kanksje?? 😉  Men så er jo jeg veldig spirituell av meg også! (Y). Jeg er heldig som har  fått i gave så mange fine  evner som jeg lærer stadig mer og mer å bruke. 

– Anyways.. Sola skinner og jeg er på c9 kuren. Gått ned 3 kilo på 3 dager og skal ut å løpe nå. Vi snakkes da :*

 

0 kommentarer

Siste innlegg