Lenge leve mammakroppen

God morgen! 🙂 Nå er jeg og Isadora påvei ned til Ingrid, Jonathan og Linus. Hva vi skal finne på i dag veit jeg ikke men uansett hva det blir så blir det supergøy, det er jeg ganske sikker på. Det blri det jo alltid:) Nå er det lenge siden jeg har sett snuppa mi. Har vel ikke møtt henne før påsken tror jeg. HAHA er jo ikke lengre enn 1 uke det da men med denne uken så blir det 2!! 😛 Btw.. Mamma var sykt dårlig fotograf så dette blei det “skarpeste” bildet av alle som blei tatt! LOL ;P

 

– En annen ting jeg satt å tenkte litt på i går kveld er at i det siste har jeg postet sykt MYE bilder av Isadora. Og de flese innleggene har jo bare vært av henne. Grunnen hvorfår? Vel det skal jeg fortelle deg nå og dette kommer nok til å sitte i bakhodet ditt i en tid fremover når du finner innlegg med bilder BARE av henne.  De dagene det bare er bilder av Donna-bill-yo har veldig mye med at de dagene har jeg værken på trynet eller “parykken”!! xD ahahhahaah!! LOL også jobber jeg med å finne idialvekta. Jeg skal jo i allefall bli 15 kilo lettere om IKKE mer!! Jeg kjenner selv at de dagene jeg ikke har fixset meg er dager hvor jeg ikke har noe behov for å være forran kamera, elelr med folk generellt… SKJØNNER?? xD Vel.. Dette er en “usikkerhet” som sakte men sikkert har krypi innpå meg som jeg ikke først nå har sett selv at jeg hart. Men nå som jeg er klar over det selv så SKAL, VIL jeg  og MÅ forandre på det.. Her skal det bli 100% fremover (Y) De sier at vi alle har komplekser og mine har kommet i en alder av 25 etter jeg gikk gravid i 9 mnd. I tilegg skjærte utt en unge fra magen (Y) Lenge leve mammakroppen… NOPE!

 

0 kommentarer

Siste innlegg