Jeg har egen nettbutikk

God kveld i stuen 🙂 Jeg har fått nettbutikk!!!!!! 😀 😀 😀 Fyy flate såå deilig ting føles nå akkuratt!! Dere aner virkelig IKKE!! 😀 😀 Nettbutikken har jeg hatt i noen dager nå men har valgt å IKKE pubilisere det fordi jeg ville at alt skulle være klart både med linking til bloggen og div andre ting. Jeg har fått sååå mye NY energi og motivasjon til å jage drømmene og målene mine. På kort tid har jeg allerde nådd langt!! 😀 For å finne nettbutikken min må du klikke på “menyen” under header. Når du klikker deg inn på nettbutikken så kommerr du til startsiden. ( http://myaloevera.no/foreverroyalbeauty/nb/start/ )For å se priser og handle må du opprette en brukerkonto. Dette er helt gratis og fungerer på lik linje som alle andre nettsteder hvor man handler varer. Ta Nelly som ett eksempel da 😀 Om du trenger tips, råd eller har noen spørsmål så ta kontakt! :). Jeg bruker mange av produktene selv så jeg deler favorittene mine med deg gjærne. < 3 🙂 🙂

 

 

– Nå er det tilbake til hverdagen og jeg har fortsatt produkter igjen fra c9 programmet som jeg gikk på litt før påsken. I dag startet jeg en ny runde med c9 fordi jeg vil mer ned i vekt, få bort “stubborn” fet og avfallstoffer som ikke hører hjemme i kroppen.. I tilegg har vel de fleste  av oss kosa seg litt exstra enn hva vi ellers bruker? 🙂 For dere som er interisserte så skal jeg legge ut ett innlegg hver dag hvor jeg oppdaterer dere de 9 dagene som gjelder. 🙂 I tilegg  kommer det  en video hvor jeg forteller, viser hvordan ting har gått og hvordan jeg har det 🙂 Dagen i dag har gått veldig fint. De 2 første dagene er “hardest” og jeg må innrømme at jeg er litt småsulten. Men denne gangen går det bedre enn hva det gjorde sist! For sist var jeg jo KONSTANT sulten. Det var nok mye med hadde andre tullinger rundt meg som trykker i seg godsaker og feite “buffet” middager!! xD HAHA!! 
Nå skal jeg se på litt Gordie Shore før det blir natta, vi snakkes :*

4 kommentarer
    1. Hei Anonym: Nå motsier du deg selv her.. Igjenn. Du sier man ikke skal ta den max mer enn 3-4 ganger i året. Og plutselig nå så sier du at man ikke skal ta den så ofte som jeg gjør… Hvordan veit du om hvor “ofte” jeg tar den eller har tatta den da. Og hadde du visst det, sjekka opp fakta så hadde du ikke kommet med de påstandene som du selv gjør nå rettet mot meg. Jeg veit at C9 er en kick start og det har jeg nevnt mange ganger før også 🙂 . I tilegg veit jeg at man kan gå over på FIT programmene om man har lyst. Skjønner ikke hvorfår du henger deg sånn forferdelig opp i dette. Jeg veit hva jeg gjør, forhold deg til din jobb du så forholder jeg meg til min. Takk 🙂 (Y)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg