Dårlig uvane

Nå sitter jeg her forran pc kjempe trøtt etter de få timene med søvn som jeg fikk i natt. Jeg sovnet vel ikke før kl var 05:00 og bare etter noen timer våkna Isadoraa opp å kom valsendes inn til meg. Veldig koslig det alstå men av og til kan det være greit å ha sengen for seg selv. Det blir dumt både for min og hennes del og det kan fort bli en stygg uvane for oss begge! Heldigvis sov hun til halv 09, ikke 07 sånn som hun pleier 😛 Da hadde heg bokstavligtalt dødd!! xD

– I dag har jeg prøvd å komme i ordne i huset etter påsken men det ser jo faaen meg ikke ut her. Jo mer jeg rydder jo mer ser dte ut som en slagmark!! xD HAHAH !!I dag har vi  bada, vært ute, spist litt godis, sett på tv og tatt livet med kknusende ro. Nå sitter jeg her med en haug av regninger som skal bort og inn i arkivet (Y) Jeg må si det er litt uvandt at kveldene er så lyse. Det er veldig fint men da føler jeg liksom at jeg sitter inne-hjemme så tidlig etter at jeg har lagt Isadora i 8 tiden. Og dte er litt kjedlig.. Det får kvelden til å virke enda lengre og det er ikke så kult de gangene jeg sitter alene (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg