For kul for aprilsnarr

Heisann! 🙂 Hvordan går det? Tenk at det faktisk er helg nå???! Herregud jeg fikk helt sjokk når mamma sa til meg at det var fredag. Jeg bare “WTF, kødder du!! Er det ikke torsdag da?!?!?!” Fy flate jeg henger sååå jævlig langt etter! Jeg som hadde belaget meg på å få gjort sååå mye i morgen fordi dte var siste dagen i uka også er det faane meg i dag??! Er dte virkelig mulig??…. TYDLIGVIS! Nå er jo kl over 12 så da er det ikke fredag lengre! Men man skal aldri klage på helg heller da!! 😛 (Y)

– Jeg tenkte å fortelle litt mer om påsken siden jeg FORTSATT har bilder jeg vil dele fra helgen som var. Jeg sa jo at jeg hadde mye å ta igjen i starten av uka  så da blir det at jeg gjør det nå (Y)

På lørdagen da vi kom hjem etter Indianerskogen sto påskeharen klar med påskeegg. Jeg og Isadora+ hele familien var på “utflukt” rundt hele huset til bestemor og bestefar for å finne påskeegg! 🙂 Dette var bare sååå stas å dagen blei bare bedre og bedre!! (Y) Bare gleden som Isadora viser er nok i seg selv. <3 4 påskeegg fannt hun. Donna-bill er så fin person.. Hun skjønnte ikke at vi ale vi “ungdummene” skulle få hvert sitt egge. Hun begynnte dele godteri med meg og var VELDIG påpasslig når hun skjønnte at alle skulle få at INGEN skulle ta egget til mamma!! xD  hahaha hun er sååå skjønn!! ELSKER HENNE. <3 Her er noen bilder 🙂

Og btw så har jeg nesten ikke hørt elle sett noe om aprilsnarr i år..?? Hva skjer.. Har vi liksom blitt for “kule” nåda?? xD Har ikke blitt lurt i det heletatt jeg da, men sikkert fordi ingen har giddi å prøvd heller. HAHAHAHAH!! (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg