Favoritt Fredag

Hei! 🙂 Tild ere som har spurt etter favoritt- fredag så kommer den nå. Jeg har IKKE skluttet med den men som sagt så datt jeg litt ut i påsken. Blogging krever faktisk veldig mye selv om det dere ser er bare litt tekst og noen bilder. Man må liksom blogge selv for å skjønne alt man faktisk må gjøre. Men nå begynner jeg å få en flyt i bloggingen. Fått påfylllt med ny energi, kommer med mange gode ideer og er veldig motivert faktisk! (Y) 🙂

 

Sang nr 1 for denne gang er ingen andre enn: Jessie J- Masterpice. <3
Herlighet jeg tror faktisk ikke jeg har hørt på så veldig mange andre sanger denne uken enn akkuratt denne.. Jeg er heeelt avhengig og den e så syykt bra!! Jeg ELSKER den. Og denne sangen er virkelig dne som har gidd meg gnisten tilbake og motivasjonen. Thanks Jessie :*

 
 
Nr2: Broiler ft Bekuh Boom- Money. <3
OOOMMMGGGGGGGGGGG!!!!! hvem av dere apekatter har IKKE høret denne enda?? Jeg mener, ja greit dne er “gammel” men halloooooooooooo!! This is the MADDAFAKKING Shaaaaiiiit!!! Herreguuud så jeg bare eeelsker denne låta!! <3 <3 DESIDERT den beste fra Broiler hittil og da har jeg ikke vært noen stor fan før det siste året liksom. Denne låta har jeg faaen meg brøla høl i huet på alle som jeg har vorset med i påsken. HAHAH jeg får altså IKKE nok og jeg blir skikkelig gira bare av å høre den akkuratt nå!! 😀
 

 

Nr3: Chris Brown- Back to sleep <3
Hadde ikke hatt noe imot om denne karen her hadde lagt meg om kvelden om vi kan si det på den måte?? HAhHAHA xD Brezzy er så jæævlig kjekk, daaamn! Om vi kan set bort ifra alle gangene han har blitt tiltalt for vold mot kvinner så er han faktisk helt top-notch! I tilegg så er dte få av låtene hans som jeg IKKE liker. Og denne sangen INGEN unntak(Y) Brezzy er konge og så jævlig flink til å synge <3 <3 #smelt #brezzy #damn

Nr 4: P.Diddy ft Keyshia Cole- Last Night. <3
2009.. Daaamn det er lengesiden. Men så syyykt mange gode minner da!! Dette er også en av de MANGE sangene som jeg får heeelt dilla på å spiller om og om igjen!! xD Digger den fortsatt. <3 
 

0 kommentarer

Siste innlegg