Nytt bloggdesign

Hei!! Nåååå….Endelig har jeg fått et responsivt bloggdesign som en stund nå har vært ønsket av dere lesere(Y) (Y) !!! Det vil si at nå blir og er det lettere for deg som leser bloggen min fra mobil og nettbrett. Woooho… Hvor kult er ikke dette? 😀 Altså dette bloggdesignet er vel kanksje litt i det “kjedlig” tlaget for å være meg.  MEN jeg innsåg at det designet som jeg hadde fra før ikke funka helt på sikt, at responsivt design ville gi meg de leserene som synst det var “stress” å bla frem og tilbake+ zoome noe inni helvette på telefonen for å så kunne lese innleggene mine. Ja ok, jeg ser den! Etter jeg gikk noen dager uten MAC forsto jeg dette problemet selv og endret mening. Da får det fancye designet som jeg hadde laget selv og brukte flere uker, timer, natt og dag på å ordne bare holdse litt på vent. Kanskje jeg får rnoen som kan hjelpe meg til å få det gamle designet til å bli responsivt etter hvert? Hvem vet 🙂

– Jeg har fått endra litt farge på detaljene selv og etter jeg fikk putta inn litt rosa her og der så synst jeg faktisk at designet er ganske allright!! 🙂 Det ser mye mer oversiktlig ut, renere og bildene kommer faktisk mer til rette. Hva synst du? likte du designet? Var dte bedre og lese fra mobil også kanksje? 😉 Gi meg din mening da i kommentarfetet. <3  

 

Jeg har fortsatt noen småtteri jeg vil ordne og fixse på men det komemr etter hvert. Ingen big deal om det bare sitter på vent litt nå. Jeg satt oppe til kl 04:00 i natt for å få opp nok engang ett nytt design. Var oppe igjen kl 08:15 så jeg er temmelig sliten i øya nå. Men som dere ser så har jeg fått ny header og meny under. Om du trykker på menyen finner du forskjellige linker til mine sosialemedier og andre ting 🙂 Vi blogges da :*

0 kommentarer

Siste innlegg