Indianerskogen

God morgen alle sammen! 🙂 Jeg har en del bilder i fra påsken som ikke har blitt lagt ut enda, altså jeg henger litt igjen med andre ord! 😛  Påsken for meg og min familie har vært veldig fin. Vi alle har kost oss skikkelig med god mat og spill osv. Som tidligere fortalt hadde jeg en 2 dagers fyll på langfredag og påskeaften. Vel.. Etter en harbanka natt med alkohol, festligheter å lite nattessøvn sto jeg og isadora oppp lørdagsmorgen for å dra ned i Indianerskogen sammen med 2 andre famillier 🙂 Selv om man har vært ute å rangla finnes det jo ingen unskyldning for å IKKE finne på noe med barna. Jeg tenker litt sånn her… Skal det gå utover barna fordi du var ute å bøtta ned på flaska natta før?? Neeeeei.. Absolutt IKKE!! Ikke hjemme hos oss i allefall! 🙂 I tilegg så elsker jo Isadora å leke ute, men det gjør velalle barn? 

 

– Vi pakka ryggsekken og kledde oss etter det nydelige været. Sola skinnte og tempraturen var deilig. Her møtte vi Anna som går i samme avdeling som Isadora. Isadora og Anna har faktisk bursdag på samme dag og blei født omtrendt på samme tid også . Vi sov alle på samme sykehusrom når desse to vidundelige skapningene kom til verden! 😀 I tilegge er Isadora og Anna kjempe gode venner (om ikke bestevenner) så vi prøver å møtes når vi kan ! 🙂 Foreldrene til Anna er også veldig hyggelige og omgjengelig så det er veldig gøy når vi kan alle være sammen! 🙂 Den andre familien som var sammen med oss var søstra til pappan til Anna, henger du med? 😛  De har 2 sjarmerende og glade gutter. 🙂 I skogen spidda vi pølser, drakk brus og grilla marsmelows (er det sånn man skriver det??) på bålpannen som er i gapahuken 🙂 Isadora og Anna stortrives i hverandres selskap og tiden bare løper forbi når de er sammen. <3 Er de ikke fine! (:

2 kommentarer

Siste innlegg