fuck dere’a jeg gjør som jeg vil!

Hey u!! Herregud jeg er sååå trett i dag, det var jeg jo i går også å dagen etter forsovitt. Me dere skjønner Isadora er litt små syk og har veldi stygg hoste. Vi sover hjemme nå etter påsken og hun sover såååå dårlig her, uansett om hun er syk eller ikke!! Jeg sover jo ganske dårlig selv å blir vekket opp gjentatte ganger+ flereganger i timen, HVER TIME HEEEEELE NATTA!! Hvem er det som vekker meg tenker du vel? Det er ikke Isadora og eller ikkje bikkja, Det er KUN vi 3 som bor her så da veit ikke jeg hvem det kan være. Sikkert det samme som vekker Isadora på hennes rom aå og si nesten hver, da kommer hu inn til meg. Velig koslig det altså for all del!! Og hallo jeg har jo debbelseng++. Men hun ligger på skrå av hele sengen og den “store”  rottvaileren min tar hele fotenden så da blir det værken mye dyne ELLER soveplass til overs for meg!!! Jeg er såååå sliten, i dag var jeg walking dead når vi sto opp, ikke kødd engang!! . Men dagen har jo gått unna denne også så hva er dte jeg klager over, sant? !! 😛

– Nå har vi akk spist middag og Isadora la seg stillt og rolig opp i soffan med teppe og pute, DRIIIT sur når jeg skulle vekke henne for hun skal jo egentlig IKKE sove nå. Men nå var hun sur som en gyngehest at jeg lar henne bare sove i en halvtime max!! Jeg rydda jo he ri går men ser ut som rene terorrist bula igjen nå!! :O Vel.. Hva kna jeg si?? Sånn er dte å ha ett HELT HUS ALENE!! 😛 Det er MIN unskyldning og svar på det temaet der. FERDIGSNAKKA!! (Y) 

 

Etter hvert må jeg vel belage meg på å dra trynet ut døren, skal nemmelig på ett møte om vi kna kalle det det. Kankjse jeg blir den nye skuespilleren på bondelandet.. OOH daaamn da er det mange som hadde dradd sge i hode!! Veit ikke engang om jeg nesten tørr helelr jeg.. Tenk om jeg blir enda mer hakkepinne enn hva jeg allerede er da??!?!?!  Utleverer jo nok av meg selv og folk glor nok de få gangene jeg er ute uten at jeg skal måtte stå på en scene med både mikrifon, lys og lyd pællam i trynet sammtidig!! xD HAHHHA…. æsj… Jeg HATER virkelig å være på “utstilling” her hjemme (på bondelandet) Det er noe som heter: “man kan ikke bli profet i sin egen hjem-by og i mitt tilfelle hjem-BYGGD!! (Y) FUCK DERE’a… Jeg gjør som jeg vil å faaen meg gjett om jeg skal gniiii det i trynet deres også da!! HAHAHAHAHHAHHH Nedda-ædda… Slapp av, jeg er ganske snill altså!! ;D
<3 Lenge leve janteloven sier jeg bare  xD xD(Y) (Y) 

Blogg-babba-di-dooooooooo :*

0 kommentarer

Siste innlegg