Meningene er delt akkurat som rompa!

Dere veit.. Etter vi har hatt ferier eller perioder med høytider så stiller vi alltid spørsmål til hverandre: “Har du hatt det fint, hva gjorde du i ferien?” Men hvorfår stiller vi desse spørsmålene egentlig? Er det fordi vi bryr oss? Fordi vi faktisk lurer på om den andre part har hatt det fint, eller er det rett og slett bare fordi det er en “vanlig sak” å gjøre?? Ren høffelighet og skikk..?  De som ikke gjør det blir de sett på som idioter? Egoistiske? Selvsentrerte og uhøfflige?? Gir vi egentlig en blanke kattE i om andre har hatt en bra tid? Eller bryr vi oss egentlig bare om oss selv ? Mer tørrprat  fordi vi ikke ar noe annet å snakke om og mer gosship man kan fortelle videre?? Vel ikke veit jeg men en ting er sikkert og det er at meningene er delt akkuratt som rompa!! xD HAHAHHHAHA. <3 Miin del av skink’a synst i allefall at spørmål og sammtaler er hyggelig (Y)  Jeg synst det er hyggelig med folk som slår av en prat og som spør om saker og ting men også da for de rette grunnene 😉 Jeg er jo en skvaldrette person og elsker jo å prate og fortelle selv… Men med en gang ting blir mas så orker jeg rett og slett ikke mer, men sånn er vel vi aller fleste? Kan jo ikke fatte og begripe at det er noen som liker mas?? Hahah da må du i allefall være litt feil skruddsammen i det syke, lille hode ditt… Eller?? 😛

-Nå skal jeg til å legge vesla så slappe litt av forran tv tror jeg (Y) Rydde litt kanksje?… Faktisk nå etter å ha surfa litt på nett så har jeg kommet til det faktum hvor jeg innser at jeg må gjøre om HELE designet på bloggen?!?!?!?!??!?!? :O :O 🙁 Jeg gråååter!!! Jeg som bare ELSKER bloggdesignet mitt!!!! Er dere klar over hvor lang tid jeg har brukt på dette designet?? Dag og natt i sikkert 3 mnd, av og på!!!! 🙁 🙁 

0 kommentarer

Siste innlegg