En haug med gamlinger

Hei! 🙂 I helgen var jeg jo på en 2 dagers snurr, noe jeg ikke har gjort på aldri så lenge!! OG DET MÆRKEST OGSÅ!!!!! DAAAMN!!! xD xD Jeg var heeelt utslitt dagen etter!! :O Kan ikke huske det var såååå slitsomt å feste liksom?!??! :O :O Noen vil vel si at det er fordi jeg begynner å bli “gammel” men det er faktisk ikke sant (Y) ;* Jeg hr bare bltt mer fornuftig 😉 HAAH! Etter vi kom hjem fra fjellet på Fredag lekte vi litt med plastelin, såg på tv, spiste en deilig middag med vin og øl før jeg begynnte å gjøre meg klar for “byen, Bondelandet-byen” som jeg liker å kaller det !

 

xD  Det var jo helt greit ute og jeg husker jo alt, fra begge dagene faktisk. Først var vi en gjeng som satt hjemme med søsteste Maria, hun er suuper hyggelig altså! der satt vi å kødda i noen timer. Fy faen så gøy jeg og en bekjent som jeg møtte der hadde det. Vi satt bare å stuka hele kvelden… Tror han hadde litt kjærlighetssorg for det var visst ikke mer enn bare 2 -3 uker siden det blei slutt mellom han og exsen (om jeg ikke husker helt feil) så jeg og han satt bare å fjaset. Fy faaen så vi lo, hadde det driiit gøy da!! xD Vi var en god gjeng, som vi forsåvitt alltid er og vi alle 9 er enige om at det var gøyest på vors enn hva det var ute. (Y) Det var 20 års aldersgrense uten disco. Jeg selv synst jo det er gøyset når det er disco så jeg får rast litt fra meg og shaket assen, jeg elsker jo å danse. Men på Fredag var det altså trubadur… Ikke så veldig mye folk i forhold til hva jeg trodde det skulle vær siden det var langfredag men helt ok. (Y) Vi dro først på biffen men der var dte jo øde!! Der var sikkert ikke mer enn bare 7personer og da var 5 av de 9 som var på vors der så du kan jo tenke deg!! 😛 Tragisk.. Men biffen har faktisk fått nye eigere og han ene var også ganske kjekk. Etter hva jeg husker da!! 😛 Tror nesten jeg må sjekke han ut EDRU for å virkelig spikre den påstanden.. (Y) Vi alle veit jo hvordan ølbrillene kan spille oss noen “fine” puss!! ;P HAHAH! etter biffen dro vi til hotellet… Det var jo passe greit med folk men ikke helt min type musikk… Jeg hadde tenkt til å si at der bare var en haug med gamlinger men jeg er litt redd for å  får så mange på nakken av å si det så tenkte å lavær.. Men nå gjorde jeg jo det likevel !! 😛 Herreguuud  SORRY… IKKE BLI SUR DA!!!  Jeg er bare fritttalende uten filter.. Ikke ta det personlig!!!!! <3 <3 Vi er bare så gamle som vi selv skal ha det til, det er i allefall jeg 😀 😀 (Y)

Nå har jeg sitti å sett bloggerne og Paradise Hotel. Nå tenkte jeg å skrive noen blogginnlegg så jeg har fremover så kanksje det kan lette litt på stresset til tider. I dga har jeg jo bare sitti å jobbet på datan nesten.. Lagt inn noen bestillinger fra Forever Living og i morgen kan jeg fortelle dere noe SPENNENDE!!!!! 😀 😀 Gleeeder meg <3 Vi blogges da :* Natta

0 kommentarer

Siste innlegg