Lenge leve latskap (Y)

Hva skjer? hvorfår er du så lat? Så treig og så bortevekk?? Vel, nå har det jo vært påske. Jeg har tilbrakt tiden min med Isadora og familien min. Søstern og typen henns har jo vært her siden tirsdag og det har gått i 1ett her helt siden da. I tilegg har jeg vært på fylla både fredag og lørdag så formen har egentlig vært ganske “pudding”!! 😛 Faktisk for dere som ikke tror det så tar det sykt mye tid bare det å blogge og noen ganger kan det også vær litt “slitsomt” 😛 Men jeg prøver å prioritere det mest mulig men mærker at jeg detter litt ut når jeg fester. xD 

– På fredag var jeg oppe i halv 9 tiden. Ordnet meg med ansiktsminke, fikk bada Isadora før jeg stressa trynet mitt opp på fjellet. Været var sånn passe og ganske varierende!! I det ene øyeblikket snødde det med “full storm og orkan”! xD Og i det andre øyeblikket skinnte sola, da var fjellet faktisk en ganske bra plass å være!! (Y) I begynnelsen var det ikke så mage mennesker men sikkert også fordi det var så “tidlig” på dagen. Etter kl 11 var det fulltkjør og det var gøy å se så mange glade mennesker i trekket. Vi i sentrumsforeningen sto med stand hvor vi solgte mat og drikke. I tilegg hadde vi en stooor høytaler hvor vi spillte barnesanger og gidde info i mikrofonen. Det blei litt kaos til tider men allle folka var hyggelige og allevar såå søte når de kosa seg skikkelig i snøen!! 🙂

Det var jo igrunn noen ting som kunne vært mange hakk bedre og i tilegg var ikke dette noen stor suksess i seg selv. Mye jobbing for lite innkom 😛 Det er mange ting som kunne blitt gjort annerledes og andre ting vi kunna droppet og gjort. (Y) Men sånn er det jo, ikke alltid at ting blir som forventet.. For det første var vi jo for lite bemmanet og alt blei jo egentlig planlagt på under en uke. Dårlig info og kommunikasjon med fjellet så det var en del ting som “kjærsjet” med hverandre. Men litt er vel bedre enn ingenting, sant? Her er noen bilde fra skidagen. Mange av bildene blei ekstremt lyse skjønenr ikke hvorfår men kanskje skulla ordna litt på innstillingene men kom jo seff ikke på det før etter jeg hadde kommet hjem, typisk 😛



 

0 kommentarer

Siste innlegg