Sees på fjellet (Y)

YO! 🙂 I går var det strålendes fint vær som vi valgte å utnytte til det fulle!! Vi gikk oss en tur og var ute i det nydelige været. Vi dro hjem til meg, grilla pølse med brø på bålpanne å kosa oss med kaffe-bakst etterpå. I tilegg møtte vi mye kjenntfolk som gikk påsketur i solskinnet(Y) Du skjønner jeg bor liksom helt inntil veien så alle glor på terassen om jeg sitter ute!! xD Kult eller hva?? 😛 Sykt egentlig å tenke på hvor mye været gjør med humøret. Tror ikke jeg møtte en eneste sinna person i går heller!! xD 

– I daag har det egentlig ikke skjedd så fryktelig mye!! Dagen har igrunn bare vært ganske laaang og døød.. Isadora har fått så stygg hoste så vi er ikke så alt for mye ute nå når været ikke er helt topp.  Men det er vel dette vi har påsken til? Bare til å gjør ikke’no?? 😛 

 

Som jeg tidigere har nevnt så er jeg nestleder i Stranda Sentrumsforenin. I kveld har jeg sitti å laga plakat til Karnevalrennet som vi i morgen skal ha oppe på Stranda fjellet. Her blir det ansiktsmaling, snøleker og musikk i barnetrekke 🙂 Håper at så mange som mulig vil kle seg ut 😀 (Y)

Oppmøte/registrering kl 11:00
Snølek kl 11:30
Karnevalrenn kl 12:00
Premie (pølse/saft) kl 12:30

50kr pr barn, 100kr pr familie.
Overskuddet går til sentrumsforeiningen!
I tilegg vil vi stille med eget stand med salg av mat og drikke. 
Saft: 10,-
Kaffe 20 
Pølse med brød/lompe 25,- m (potetsalat 5,-)
Og mye mer (Y)

Sees i trekket da !! 😀 
God natt. <3

2 kommentarer

Siste innlegg