Update

På søndag var formen egentlig ganske bra men jeg var preget av “fyllesvetten”. Jeg hadde dusja å alt men når jeg begynnte å små “stresse” svetta jeg som en gris!! Aaah.. Du bare føler at det renner av deg og at svettepærlene popper frem i panna!! Men det har du jo selfølgelig IKKE. Bare innbilling og oppspinn!! Noe så tåplig??! xD Så på kvelden når jeg dro på møte var hetetaktene ingen unntak. Jeg følte meg klein og jævlig. I tilegg var hue helt på bærtur! 😛 Jeg er liksom jævlig distre til vanlig så da hjelper det meg ikke å være fyllesyk heller!! (Y) 

– I går vaska jeg ned hele huset, ordnet og pyntet til påske men er leit å si det men jeg er faktisk ikke helt ferdig!! I mellom slagene prøvde jeg å finne på ting med Isadora så hun ikke bare ble vitne til at jeg rydda. Så vi laga god mat. Satt å såg litt på tv. Spiste potetegull, mala på soverommsgulvet med dyne og pute! xD Og var ute på terassen på kvelden å blåste såpebobler!! 😀 <3

 

 

– I dag var jeg og Isadora en tur til Sykk (Sykkylven). Vi var vel oppe i halv 8 tiden og hadde morgenkos i sengen som vanlig! 🙂 I sykk handla vi inn litt mat og div til påska.  De har så sykt mye mer og bedre utvalg der enn her så jeg brukte maaaange timer bare i en eneste hylle!! xD Daaamn.. Det var faktisk så overveldendes at jeg  vurderte noen ganger å sette fra meg handlevognen og bare kjøpe alt hjemme istede. Fannt jo ikke en dritt og gikk rundt meg og Isadora over hundre ganger 😛 Jeg var også en tur innom Fotobutikken og fikk kjøpt beskyttelseslinse til speilreflekskameraet mitt. Jeg såg på ett selfie kamera også faktisk! 😉 Og jeg har en hemmelighet som ingen andre vet  (Y) :*

 

 

I tilegg henta vi søstern på ferga, så nå blir hun her en stund i påsken. Når vi kom hjem og dro en tur ut i det stygge været. I kveld har jeg og kiki sitti på youtube å sjekka ut låter sammen. Jeg har hatt mye problem emd MACEN min etter som hardisken alltid blir stappfull fordi jeg tar så mye bilder osv.  Det er også en av grunnen til jeg ikke fikk blogga noe særlig i helgen. Men i dag fannt jeg den eksterne hardisken min (Y). Nå har jeg brukt tid til å først over bilder og vidioer fra pc til hardisk. Blogginnlegget jeg posta tidligere i dag skreiv jeg faktisk i går men fikk ikke postet det før nå siden macen bare hoppa ut av internett heletiden. Nå er heldigvis dette problemet løst så nå må dere bare fortsette å følge bloggen fremover. <3
Nå skal jeg se litt tv før jeg tar natta. blogges. <3

0 kommentarer

Siste innlegg