Så jævlig ironisk

En ting kan jeg jo fortelle til dere som ikke er klar over det.. Men jeg er make up artist (MUA) som vi også liker å kalle det. og JA jeg er utdannet mua, med andre ord.. Det er bare EN ting av mine utdanninger til dere idioter som mener jeg ikke har det og som alltid spør om jeg ikkke vil ta meg en utdanning.. JÆVVLA NØØØRD !! ;P .. LOL! Hva veit vel du , sant?? 😉

Anyways.. Før hadde jeg MYE og da mener jeg MYE sminke!! Jgeg har vel forsovitt en del sminke nå også men ikke MYE.. jeg har de produktene jeg liker and thats it. Har vel helelr flere av samme enn mange 100 forskjellige produkter. Men når man er mua så skal man jo ha mye sminke. 10-tusen forskjellige øyenskygger osv.. sant?? Så jævlig flaut de gangene når folk bare… Jaaaa du har vel mye øyenskygger, sminke og sånne ting.. Når venninner kommer til meg og vil bli sminket eller andre utenom. til og med når jeg skal jobbe… Så har jeg ikke en dritt.. bare WTF!! Jeg er alltid like stressa å tenker.. jammen nå MÅÅÅÅ jeg huske å kjøpe inn så jeg har nåra.. Men det som er greia er at jeg aaaldri bruker øyenskygge og sånne ting så når det er snakk omting så har jeg liksom bare ett par stykker og IKKE alle fargene!! xD Erre mulig???! Så jaaaa… Nå har jeg sjekka mye rundt å ENDELIG har jeg fått det jeg har lenge spurt etter!! SE SÅ MANGE FARGER???!?? har du noengang stet så mange øyenskyggsfarger i hele ditt liv før, også på samme palett?!??!?!?! Tror ikke det nei ;); 😉 HAHAHA!! Men nå slipepr jeg i allefall å få panikk enstegang jeg skal jobb og legge skygge 😛 I tilegg roter jeg alltid bort de jeg stadig kjøper inn men dette er jo såpass stort at dette KAN jeg umulig ikke finne igjen!! 😛 SANT?? 😀 😀 😀 

Anyways… kjøpte inn ett par vipper så jeg har, den mørkeste conture boxsen jeg kunen finne, en shimmer stick (har en sånn i hvit fra før). En liten palett med øyenskygge som jeg selv kan bruke+ lilla hårfarge!!!!! 😀 😀 😀 Fy faaen så deilig dte skal bli å få en ordentlig farge på håret som forhåpentligvis sitter MYE bedre og lengre enn de jeg tidligere har ebstillt på nett. (Y)


– Nå skal jeg kose meg med bloggerne som begynner kl 21:30 og Paradise Hotel etterpå. I mellomtiden menst jeg sitter tenker jeg å wrappe meg med bodey wrappen fra Forever Living. Den er bare så syyykt bra!! Siden jeg skal ut i helgen å nå føler meg feit så er bodey wrappen bare helt magisk!! Man går så syyykt inn og ned are av å wrappe seg. Og alt for å få en slank figur.. sant?? :*

2 kommentarer

Siste innlegg