Donna og Dolla på tur (Y)

Hey Super stars!! 🙂 I går var vi som sagt i Ålesund. Jeg henta vesla i bhg litt før enn vanlig. Først var vi til kiropraktor hvor Donna (Isadora) var så sykt flink og fikk bare såå mye skryt, som vanlig. Hun får jo skryt uansett hvor hun er, hva hung gjør osv, jeg blir helt skyggelagt at denne jenta her!! ;((( 😛 <3  Ikke mange 2-3 åringer som sitter sååå stille, lar seg justeres uten engang å blunke!! Mamma like stolt som alltid! 😉 Gullet mitt!! <3 Etter vi var ferdig hos kiropraktor fikk hun jo selfølgelig permie.. En premie blei fort til 2 og to fort til 3 osv… AHAH!! er det mulig?? xD Elsker henne såååå mye, vil gi henne aaalt også er hun så flink og snill absolutt så og si heletiden så det hjelper ikke så veldig på trykket akkuratt !! xD herreguuuud 😛 HUn fikk velge hva hun selv ville ha og det ble ett kassaapperat med div butikkvarer (Y) 

 

På moa spiste vi en bedre middag/lunsj. Donna er i ekstase bare med tanken på Resturant besøk og pøle å chips!! xD I tilegg fikk hun kuli og is som var i barnemenyen. Cafen hadde sykt god mat og den var jævlig koslig. Stor og fin med masse folk. Sola skinne rog livet er så vidunderlig!! 😀 Og på fine dager er det som oftest fine solnedganger også!! Jeg mener det.. Jeg har bare blitt helt råååå på bilder alstå. Skal vedde på at mange av dere idioter mener det ikke jeg som har tatt bilde av solnedgangen 😛 Men JOOOOO det er det faktisk!! 😉 På moa sullet vi rundt som vanlig!! Vi snakker alltid om å reise hjem tidlig men vi var ikke hjemme før i 20-20:30 tiden.. Kan ikke klage for som oftest er vi ikke hjemme før 10???! :O :O DAAAMN WOMAN!!! xD Baaahahahh!!!! Her er noen bilder fra moa og JAAAA vi kosa oss på shoppingtur <3 Vi knalla fordt for å sid et sånn! 😛

Nå kom jeg og Nåtte (Casanova) fykendes inn døra. Jeg ser på alt rotet som jeg må få fydda før Donna kommer hjem fra bhg. Maten skal på og potetene skal kokesssss.. Vi snakkes!!!! (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg