Nose job

“fy faaen så stygg du er”. “Du var mye penere før”. “Slutt og opperer deg”. “Du har blitt så jævlig blind på deg selv” “Æsj, fy faaen du ligner på Michael Jackson”!!!  “Du er bare 20 år og ser allerede sånn ut, tørr ikke tenke tanken på hvordan du kommer til å se ut om 20 år”. Og detter er bare NOEN av de mange kommentarene jeg både selv har lest og fått høre. 
 
Isabel fra fjorårets Paradise Hotel også en av Norges toppbloggere og (dama til Pieere) har nå valgt å legge seg under kniven for andre gang. For bare noen mnd siden valgte Isabel å forstørre brystene. Nå har hun utført inngrep nr 2 som hun lenge har ønsket å fullføre, nemmelig nesen. Mange har spurt meg om hva jeg synst om hennes nye utseende og her er mitt svar:
 
– Isabel er ei allright jente med mørke og eksotiske trekk. Jeg kan vel egentlig relatere veldig mye til Isabel og skjønner hva og hvorfår hun ikke liker nesen sin og derfor ønsker å fikse på den. Vi eksotiske har en “lang” og kraftfull nese/neserygg. Jeg for min del var ganske usikker i starten om jeg likte den nye nesen hennes og synst den pekte litt i det meste laget oppover. Om dette er pga hevelsen elelr fordi kirurgen bare rett og slett har tatt for mye av lengden veit jeg ikke men dte gjennstår jo bare å se. Selv om man slipper bandasjen bare etter 1 uke så tar det opp til 1 helt år før man kan se det endelige resultate. Jeg synst også at Isabel såg litt “rar ut” i begynnelsen og at nesen ikke “passet henne”. I tilegg ble hun litt “mikke mus” aktig 😛 Men Etter som jeg nå har negynnt å venne meg til den så synst jeg hun passer den bedre og bedre 🙂 I tilegg synst jeg egentlig at den gamle nesten hennes ikke var så “værst” 😛 Om man har komplekser og kan fikse på det så synst jeg at man skal gjøre det. Men å gjør ett inngrep for å tilfredstille alle andre, gjøre det for andre og ikke seg selv blir helt feil. Vi alle har forskjellige ting vi sliter med som jeg egentlig ikke synst andre har noe med å legge seg borti.
 
Hva synst dere? Var hun finere før enn nå? Og ja.. I tilegg har isabell fyllt i hele trynet sitt med botox/rystilane osv (nå husker jeg ikek akkurat alt og hva det var hun har fyllt i.) Men både lepper, kinn, bryn, og panne er ting som er sprøyta inn med kosmetisketing. Hun har også tidligere gitt utrykk for at hun ikke klare å bevege ansiktet 😛 Jeg skjønner godt at verden “raser” for jenta er jo også ganske ung.. Så ung i den forstand at sånne ting egentlig ikke burde være nødvendig! Det er min mening. Men at Isabel er grise stygg osv.. Det er bare tull. <3  Jeg tror noen bør ta seg en pære!! xD
 
Før:

 

Etter:
2 kommentarer

Siste innlegg