Nå sjekker jeg inn på Paradise hotel, gjør du?

Hei dere 😀  I dag har jeg bare liggi rett ut mesteparten av tiden. Dere skjønner det at jeg er virkelig så “heldig” at jeg er allergisk.. Og når jeg snakker om allergisk så snakker jeg om året rundt og ikke bare på sommertid osv. Dette er alltid en pest og en plage.. Dere aner virkelig ikke!! Jeg blir tett i hodet og ørene føles som de snart sprenger. Nesen bare renner og jeg kan ikke bøye meg frem for da renner det nesten fortere enn jeg får trukket det inn igjen. (æsj) Jeg blir sår på nesen og det gjør så forferdelig vondt. Jeg har trykk på hodet, nyser i ett, vippene spretter av. Jeg klør i både øya og halsen. Jeg mister stemmen fordi halsen blir så sår og astamaen blri faen meg ikke noe bedre heller.. Øya bare henger på halv 8 og det eneste som funker er å sove, sove SOOOOVEEE!!!! Jeg helelr i meg de sterkeste allergimediseinene som er på markede + de sterkeste man får kjøp på apoteket uten recept. Jeg svelger jevnli parasetter i løpe av dagen, hiver på øyedråper og noen ganger nesespray. Men funker det..? Nei. Jævvla kjipe latinaamrikaner som faaen meg ikke takler luften og tingene vi spiser i Norge, LOL! xD Kort forklart: Når jeg var yngre tok jeg allergitester. Det meste man kunne scoore er alt fra 1-5. På alle testene uten om en fikk jeg 5 og den jeg ikke fikk 5 på scora jeg 4 !! HAHAHHA Skjønner dere eller?? xD Yapp.. thats Queen-D life 😛 Blææææ!! Jeg var en tur ute å gikk med mamma i dag før jeg henta Isadora i bhg. I dag er det premiere på Paradise HOtel men jeg fikk ikke dratt 🙁 Får se om jeg kommer meg på finalefesten!!  Nå har jeg akk gått meg en tur med bikkja før jeg sjekker inn på det vidunderlige hotellet. :* Vi snakkes . <3


 

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/nb_NO/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

0 kommentarer

Siste innlegg