Kjærlighetssorg

Det skjer gjentatte ganger, jeg slipper aldri unna, det skjer hvert år og det slår faaen meg aldri feil!!  Jeg veit på forhånd at du blir her i bare noen mnd og sammtidlig fortrenger jeg at du stikker igjen like fort som du kom!!  Du er som en evig bra sommerflørt, ett jævlig bra ligg som vi begge ønsker bare skal fortsette og fortsette uten å ta slutt. Du gjør meg så jævlig glad og alt blir så MYE bedre!! Når du er her, ja det er da jeg føler meg hjemme!! Du gjør meg glad og jeg stråler mye mer enn hva jeg gjør ellers i året. Jeg blir yr i hele kroppen, du gjør meg svimmel og ør. Jeg får så mye mer energi når vi er sammen og jeg hater å måtte dra hjem for å sove!!. Jeg vil bli her hos deg, bruke tiden min med deg. Se på solnedgangen med deg, drikke rosa paraplydrinker med deg og tulle å le med DEG!! Jeg vil kjenne sanden i mellom tærne, den friske bris i håret menst du varmer kroppen min fra topp til tå. Jeg vil bade, spise god moden frukt, gå i shorts, kjole og lette klær. Feste hele natten, drikke øl og rølpe. Se på alle menneskene rundt oss, få nye venner og bekjenntskap. Se på stjernene og unytte deg for alt du er vær!t Skape minner, ta bilder å bare leve i nuet uten å måtte tenke på dagen imorgen!! 

– Det er alltid like hardt når jeg ser at vi går mot en ende. Og jeg veit med meg selv at dette er slutten for i år, nå må jeg vente ett helt år til vi sees igjen!! Det knuser hjærtet mitt når du drar og jeg har kjærlighetssorg helt til neste år!! Hvorfår gjør du dette mot meg???  KJÆRE-VARME-GODE og ikke minst DEILIGE SOMMER!!!!!! <3 <3





Hva skal du i sommer? Har du allerede lagt planer? Kankjse du savner sommeren like mye som jeg gjør? Legg igjenn en kommentar da vel 🙂 <3
2 kommentarer

Siste innlegg