Innsiden ut

Yo! I helgen har vi faktisk ikke gjort så veldig mye 🙂 På fredag hadde jeg bess av “poteta mi”. Jeg diska opp med marinert kylling, spinat stekt i hvitløk med urter og marinert søtpoteter 🙂 Vi kosa oss med øl og smågodt menst vi såg filmen: Insiden ut, av Disney (pixsar) ofc! 😀 Tok ikke lange stunden før både øla og maten gikk rett i rassfletta til “poteta”. Før jeg fikk snudd meg i soffan var det ett halvslappt “potet-tryne” som snorket meg midtt i øret!! xD Hvem av dere tullinger har sett den filmen? Ikke sant den er driiit bra?? Jeg har sett den 3 ganger og digger den like mye hver gang. Faktisk nå når jeg sitter å skriver om den så lurer jeg på om jeg skal se den atter at vesla har tatt natta. Den er bare  sååå eventyrlig, oppfinnsom og morsom!! 😀 Så om du ikke har sett den så anbefales det VELDIG! (Y) I tilegg har dne fått terningkast 5 og 6 fra alle annmeldelser og du blir skikkelig glad av å se den. Det er nesten som om du har lyst å være i den filmen!!

 

 

 

I går lekte vi litt med isadora før “poteta” måtte reise hjem. Jeg og Isadora såg på Tornerose som gikk på disney channel før vi ruslet videre med Casanova ned til Ingrid, Jonathan og lille Linus. Så evig genialt at de bare bor ett steinkast unna så vi alle kan “komme å gå” sånn vi vil ! 😀 Vi var ute å grillte pølser, marshmallows, akte på akebrett, sykkla, snakka høl i hode på mannen til Ingrid og hverandre!! xD Hahah driit koslig!! Tden går alltid så syykt fort når vi er sammen! Etter hvert begynte det å regne så vi  gikk inn spiste is, lekte,  såg litt på tv før vi spisete kvelds og dro hjem igjen ! 🙂 Vi var det i 5 timer!! Tenk på det.. Virket bare som 3! :p En veldig sliten gjeng når vi dro hjemover 😛 Isadora sovnet med en gang i sengen sin. Da satt jeg opp å jobbet litt, surfet på nett før tiden var inne for natta kl 01:30. Litt sient men tiden flyr når man er på nett veit du!!

0 kommentarer

Siste innlegg