Favoritt-fredag

Hei dere 🙂 Stadig så kommer det nye sanger og ny musikk som man bare får heelt dilla på. De spiller gjentatte ganger i hode å man får liksom aldri nok. Noen ganger knytter man gode minner menst andre også dårlige! Noen sanger vil man huske og andre vil man glemme. Noen er triste, noen er glade. Noen er travle og noen er rett og slett bare heeeelt IRRITERENDES, så irriterendes at man ikke engang kan fatte og begripe at den i de heletatt er på topp.. Sant? 😛 Vell… Jeg har nå fått helt dilla på desse 4 sangene. nr 4 er jeg kansje begynnt å bli litt sånn “smålei” 😛 De spiller de så eeeevig mange ganger på radioen at faktisk så er det ikke sangen som fucker up men radio’n fucker up sangen for deg !! Skjønner?? ;P Sånne tilfeller er tragisk ! xD Vell.. Nå tenkte jeg å kjøre på med “favoritt-fredag” hvor jeg poster 3-4 sanger hver fredag fremover. Da kan du få nye fete sanger på spillelisten din og samtidlig holde deg oppdatert på all ny musikk 😉

Nr1: One Direction- History. <3 
Denne kan jeg sitte i timesvis å bare høre på. Om og om igjen HELE dagen!! Alle de som er rundt meg holder på å klikke. Så når jeg setter på denne går de ut av rommet eller så må  faktisk JEG ta med pc/tlf inn på rommet eller plugge i øretelefoner!! xD Kriise eller?? Men den er bare såååååå fengendes å fin, skikkelig catshy!! Glad sang ikke minst!! Ikke sant? Kan jo ikke hate denne vel.. Da er du dum i hode ass hahahha!! xD

 

 

 

Nr 2: Beyonce Knowles- iSlay. <3
Ingen over og heller ingen vesiden av, Queen-B it is!! Bey er jo legende så hun snakker vel egentlig for seg selv! Men visste dere at hele verden raser pga denne sangen og vidioen?? Sangen er jo basert på oppveksten hennes og røttene, altså at hun er en “back woman”/”neger”. Og dette visste tydligvis ikke forlk noenting om. Elller de har jo egentlig bare fortrengt det fordi hun har så mye respekt osv. Men ja.. For ikke så veldig lenge siden var det jo skikkelig kaos og mye snakk om at mennesker skulle gå i demonstrant tog mot Bey men veeit dere hvor mange som møtte opp eller?? HAHAHH!! HELE 4 PERSONER!! ahhaha Så jæævlig flaut ass! Dette var jo over alt på nyhetene osv. I ettertid har til og med politiet snakket om å boycotte BeY. Ganske sykt men også sant! Denne sangen er også helt ny så du er ikke alene om du ikke har hørt den før 😉 I tilegg liker jeg at Beyonce har begynnt å komme med litt mer “bad ass bitch” style både i swagen og i teksten i sangene sine 😀

 

Nr 3: Zayn Malik- Pillowtalk. <3
Også kjent fra boyband gruppen One derection (første låten i dette innlegget). Dette var faktisk noe jeg akkurat fannt ut pga at jeg googla navnet. Trodde denne fyren var en ny, up-coming-star men jammen så var det ikke han tullingen som nylig slutta i OD. ?! Okey.. Har hørt noen intervju hvor OD gutta virker ganske bitter på Zayn. Men i ett intervju med Zayn alene så sier han at han aldri ville være med/være en del av One Direction fra begynnelsen av… Ingen tvil om at Zayn er talentfull og har en veldig fin stemme. Men er det bare meg eller minner han veldig om Chris Brown?? De første gangene når jeg hørte denne sangen så trodde jeg det var chris brown. Jeg personlig synst de har veldig lik stemme, både måten å synge på å hvordan de bruker stemmen. Etter du har hørt denne sangen så får du helt dilla. BELIVE ME!! :*

 

 

Nr4: Justin Bieber- Love yourself. <3
Hate him or love him.. Uansett hva du sier så kan du faktisk ikke nekte det faktumet på at JB er en utrolig flink artist! Han har en behaglig og fin stemme når han synger er det akkuratt som om han sitter i stua di! 😉 Ikke bare er han bahaglig å legge øynene på men han er også dyktig i det han gjør. Om du ikke synst JB er noe flink eller har noe talent… Hvorfår er han da den eneste i hele verden som har fått mer enn 8 priser etter hverandre. Eminem var den ledende men nå er det “guttungen” selv. I tilegg lager han veldig fengendes musikk og alle låtene han har kommet med ryker rett opp på topplisten i tilegg. Don’t tell me anything.

0 kommentarer

Siste innlegg