Hei til utvaska lilla!

Hvor skal jeg begynne?? Jeg føler jeg alltid sier “dagen i dga har vært en lang dag” osv.. Men dagen i dag har faktisk vært ganske lang!! Siden jeg var i Ålesund og hadde barnefri så tok jeg meg den frihet til å sove til kl 09:30 siden jeg hvar dag til og med  i helgene er opp 06:30. Sånn er dte når man er småbarnsforeldre, noe som jeg egentlig synst er relativt ok. MAn blir jo stortsett vandt til det 😛 Jeg sto opp. Gikk i dusjen, ordna håret , satt på spotify menst jeg fikk på trynet! Jeg måtte en tur på Moa siden jeg ikke rakk alt det jeg skulle i går. Men tror dere at jeg rakk det jeg skulle i dag da?? IKKE FAAEN!! Det var liksom bare å pelle rævva si dit, stikek innom 2-3 butikker andt thats iiiit før jeg måtte kaste meg på bondebussen hjemover!! xD Etter 2 timer med busstur og jeg kjennte jeg varstøl i skinka var det rett i bhg å hente snuppa mi :* Var en liten time hjemme før det var videre på ett møte som varte i HELE 3 timer!!!! Hjemme kl 20:15!! Okey.. hva skal man finne på nåda??? Passe sliten kropp og trynet hang på halv 8!! Jeg har fullt opp hver jævvla dag og jeg føler energier fortsatt henger litt igjen etter karnevalstoget!! ;P Er det mulig?? Nå skal jeg bestille meg noen vitaminer, tabletter og Forever living juce så jeg kan få litt mer energi å bli mere opplagt!! I tilegg så rakk jeg jo seff ikke innom den butikken jeg skulel for å kjøpe hårfarge. HEI til utvasket lilla!! xD Vi måtte skifte buss i Sykk før vi kunne dra videre så jeg rakk å gå innom Asia Markedet. Jeg var jævlig sulten og IKKE MINST TØRST siden jeg ikke hadde rukket spise eller drikke for hele dagen. I morgen får jeg bess av poteten min så det blir gøy! 😀 Gleder meg 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg