Hvilken hårfarge? Du bestemmer!!

Hei folkens! 🙂 Nå sitter jeg i Ålesund i leiligheten til bigsiss og typen hennes 🙂 Vi har akkuratt spist hjemmelaga pizza, søstern tok seg en dusj og jeg ligger langflat på soffan. I dag har jeg vært en tur på Moa.. tok den ballerævva bussen som bare går 3-4 ganger, ish om dagen fra bondelandet ! xD  Jeg fikk ikke gjort det jeg skulle på moa for vi ble sittendes å spise middag på sunn og nam. Det er bare så syykt rart å spise “vanlig” mat når man er vandt til bare ett i lengre periode. Resten av måltidene har jo egentlig bare bestått av shake, alovera gel og vann 😛 Føler meg liksom litt “skylding” når jeg spiser 😛 haha så syykt rart men det er fakta!! Jeg er bare så syykt red på å gå opp de kiloene som jeg gikk ned så sikkert derfor jeg stresser sånn med det og har så mange dumme tanker når dte komemr til mat! 😛 LOL!

 

Blir moa tur på meg i morgen igjen, helt ok det. Skal kjøpe hårfarge så dette blir spennende!! 😀 Hvilken farge vil du at jeg skal farge det? Kom gjerne med forslag så kan den fargen som får flest “stemmer” blir den jeg skal ha ? :O Daaamn!! Nå ble jeg plutselig syykt nervøs!! xD Isadora er hjemme med bestemor og bestefar. Kjenner jeg savner den lille sola!! 🙂 Blir rart å ikke våkne til det søte trynet hennes i morgen tidlig!!<3 Nå skal jeg se på litt serie, vaske trynet før det blir natta. snakkes i morgen da :*

8 kommentarer

Siste innlegg