Gikk ned 4,1 kilo på 4 dager

Herlighet.. Dagene bare flyyr forbi!! Hvor har de 2-3 mnd etter nyttår blitt av? Hva har vi brukt tiden vår på? Hva har vi opplevd? Hva er våre tanker fremover? hva er våre planer? Hva er våre mål og hva har vi oppnådd?? Har dere i de haletatt tenkt noe på at det faktisk snart er sommer?? :O Bikinisessongen er rett rundt hjørnet… Desverre er taco tralla også det!! hahahahh!! xD YES, thats my life!! 😛 I dag var jeg på ett langt og tungt møte. Både tungt i den forstand men hjelp ikke akkuratt når vi var 4 i ett pittelite rom, uten ventilasjon å vi kjennte luften var veldig tett og begynnte å bli oppbrukt! 😛 Jeg er bare så syykt lette for å få dette overstått. Har hatt det på skuldrene siden onsdag og i hele helgen. Bevare meg vel så gikk det bra dette også. Trivlige damer, vi snakka saklig og fornuftig og litt humoristisk “skiit” inn i mellom 😛  -Humor heter det, om du lurte! 😉

 

Natt til i dag var jeg opp til langt på morgenkvisten. Hoppet ikke i kjøyen før nærmere 04:30 og opp igjen 06:30… Da var jeg faktisk liiiitt i “svime” å måtte nesten ta meg en pære der jeg lå på trynet! hahahah xD Ellers i dag har jeg jobbet litt med forever living. Ja nå menst jeg kommer på det.. Dere veit at man skal veie og måle seg hver 3 dag.. Vel det  gjorde jeg både dag 2 og 3! xD (var såå gira) Men nå har jeg ikke rukket det å i morgen/akkuratt nå siden kl er etter 12 så er det faktisk siste dagen min på c9!!! DAAMN!! Konge!! Kanonbra!! dettev ar jo ikke så ille likevel og i tilegg har det gått vldig bra både på maten og det å kunne tilpasse måltider når man ikke er hjemme osv. Når jeg veide og målte meg på dag 3 hadde jeg faktisk gått inn 5 cm på magen og 3 kilo ned. Dag 4 veide jeg meg igjen og hadde gått ned enda en kilo. I tilegg hadde jeg IKKE trent sånn som det sto i det heftet som følger med. Dobbelhaken var borte allerede etter dag 2, det er bare heeelt sykt!! Tenk hvor mye jeg har gått både inn og ned nåda på 9ende dag??! I tilegg får man så mye produkter med på c9. Si om 1 eller 2 uker etter du har gått på programmet kan du ta 9 hele dager igjen med c9 å gå enda mer ned og inn om du ønsker det ! 🙂 Jeg tenkte videre å kjøre den FIT1 kuren på 30 dager… DAAAMN!! dette kan bli interessant men nå når jeg allerede ser så mærkverdige resultat bare etter 9 dager så vil jeg bare fortsette  og fortesette. Målet mitt nå er jo å komme ned på idialvekten min igjen som er fem FUCKINGS ti !!!!!!!!(50)!!!!!! Om du er interessert og lurer på hva c9 er så kroll deg lengre ned i bloggen. 🙂 Ta kontakt med meg på PM (fb,blogg, insta osv) eller [email protected] for spørsmål, pris og bestilling 🙂


 

Nå har jeg sitti litt med tannblekning, jobbet men nå er det natta. Opp tidlig i morgen med snuppa mi vettu ! <3 I tilegg levere ut flere kontigenter. (Y)
– Her er noen bilder fra Snapchat (Queen-D) (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg