Endelig!!

Hei dere.. Som jeg tidligere har klaget veldig MYE  om er det IKKE midttstilte bildene på innleggene mine. Men faktisk nå i dag løst jeg dette problemet!!! BOOOOM!! Jeg er faktisk så teknisk skilla at jeg burde jobbet med data og teknologi som fulltids!! xD Hahah Aner dere over hode hvor deilig det er eller??  Bare den mestringsfølelsen i seg selv når man får til noe som man da har jobbet med i lang periode plutselig løser seg. Man får ett snev av “ahhhaaaa” Og da i tilegg bare bli ferdig med hele “skiiten” som lenge har gnagd?? :P,Nå har jeg fått alt på stelle å kan slutte tenke mer på dett. DØDS deilig!! 😀 I tilegg begynenr bloggen å se bedre ut og mer profesjonell.  No som er også veldig viktig for meg om den skal komme noen vei her i Norge 😛 LOL. I tilegg blir det mer oversiktelig for dere å mer “leservennelig” ikke minst! 🙂 I dag har jeg og Isadora leika oss ute i snøen. Vi har aka, laga “mat”, gått en tur, laga snøhule å sett på fuglene! 🙂 Kjempe koselig!!! <3 <3 Nå sitter jeg med bloggen og legger inn alle bildene på nytt og gjør noen små justeringer på tidligere innlegg sånn at alt blir likt. I tilegg skal jeg se om jeg får putta inn noen små ting og få overskriften også midtstillt, om jeg rekker det.  I morgen Sender jeg snuppa mi i bhg  før jeg drar videre på ett møte, Yepp… (Y)…. Ønske meg lykke til!!! :*
 


 

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Elina E.: Nå blogger jeg egentlig mest fra pc og har fått en del “klager på at bildene mine ikke er midtstillt og i tilegg ser det ikkeså veldig bra ut heller! Nå har jeg ikke titta mye inn fra mobil (ikke de heletatt faktisk). men var inne å titta nå og skjønner hva du mener. Veit at blogg.no er under oppdatering når det kommer til designene på mobil. og at de som har egne design skal bli lagt inn så ikke alle ser “like ut” sånn som de nå gjør om man går inn på fra tlf. Denen måten som jeg nå har brukt er den metoden man skal bruke for å midtstille bildene på innleggene. Dette var jo faktisk ganske nedtur … Blæææææ ;(

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg