Alternativmesse.

Hei dere 🙂 Dag har vært veldig lang med mye innhold og lærdom. Jeg var sammen med søstern og 1 venninne i Ålesund på Alternativ messe. For dere som ikke veit hva dette er så er det en messe for det alternative og spirituelle. Jeg er egentlig ganske trøtt, sliten og  tom for energi. Mest lyst å bare legge meg men kjøpte noen veldig interessange CD’er så jeg bare måå prøve før jeg tar kvelden 😛 Jeg og isadora sovnet i bilen på tur hjem. Vi var oppe ca kl 7 i dagtidlig, dro i halv 10 tiden før vi satt oss i bilen sammens med mamma og pappa som også skulle til byen, men da for å handle. Isadora var på bess (besøk) med Olivia som er niesen til søstern. Olivia og Isadora er omtrent like gammle og de går bare helt fantastisk bra sammen!! 🙂 Tror de egentlig er bestevenner altså! <3 De er bare såå søte sammen!!  Nå har jeg satt meg ned med noen englekort som jeg kjøpte til mamma og der etter vil jeg prøve den ene cden som opptar meg mest akkurat nå: “7 møter med åndeverdenen” heter den jeg er mest interessert i og den andre heter: “Reisen, guidet meditasjon”. Cd’en “reisen” Henter frem gjemte minner fra din ubevissthet og minner fra barndommen du enten har fortrengt elelr glemt. Midtt i blinken for meg jeg som ikke husker noe fra adopsjonen og årene i ettertid. Mange ting jeg lurer på og som jeg gjærne ønsker svar på så følte denne cd traff meg middtt i blinken! Nå føler jeg meg klar til å ta steget videre så vi får se hvordan dette ender. Det kan i alle fall ikke ende verre enn det det gjorde sist 😛 Jeg tror veldig på ting imellom himmel og jord pga mye jeg har opplevd i ung alder og frem til nå. Jeg ber deg ikke om å tro på det samme som meg, du kan faktisk synst jeg er sprø og idiot i hode osm tror på dette. Men nå er jeg meg og du er deg, lets just let it be that way, ok? 🙂 Jeg tror ikke jeg orker å skrive så veldig mye mer i dag men oppdaterer dere mer i  morgen 🙂 Jeg kan ikke fatte og begripe at det faktisk er Lørdag!??  For meg så virker det egentlig som midtti uka.. Hva for noe gøy er det dere gjør i helgen da? Blir tidlig kveld på meg, natta :*

2 kommentarer

Siste innlegg