Jeg hater det!!

Jeg mister sååå motivasjonen dere! Lysten går fra 100 til 0 og jeg skyver det bare lengre og lengre til side. I tilegg nå så stinker det løk av venstre hånden pga hvitløken jeg hadde til middag og bloggen bare irriterer meg!! Jeg har enda ikke fått pella den feite rompa mi på badet enda så det å vaske håret kan jeg egentlig bare driiiite langt!! 😛 Men ja, det som irriterer meg og gjør at jeg mister motivsajonen er det jævvla bildene på blogginnleggene som jeg ikke får til å stille inn sånn jeg vil ha det!! Nå har jeg brukt dødslang tid på å få bloggen designet sånn som det er per dags dato. Husker jeg satt oppe natt og dag bare for å få alt på plass. Alle kodene man skal legge inn og alt som må inn på rett plass. Rett og slett driit og møkk spør du meg!! Jeg har googla så eeevig mye at øya bare går rundt. Alt jeg googler på har jeg allerde gått inn på 1000 ganger før og alt er bare håpløst, det skulle ikke vært lov engang!! Kjempe vanskelig for oss som ikke er data geni!! Dere aner ikke, jeg har snakket med sååå utrolig mange. Kontaktet andre men alle er like blank som meg om ikke verre!! 😛 Nå har jeg jo holdt på med blogg designet i 3 mnd av og på + før jeg faktisk gadd og publisere det! Er deprimerende å blogge fra noe som bare er halvvferdig men nå er jeg nesten i mål. Eneste som gjennstår er å få shout boxen på høyre side til å komme nærmere de sosialemedie linkene som er under. I tilegg få bildene bredere og ikke i mange forskjellige størrelse, bredelse og høyder på blogginnleggene i tilegg midsttillt. Sånn det ser ut nå er flaut… All texst er jo midttstilt men bildene havner hver og en etter hverandre helt ytterst i kanten på venstreside å det er bare kjempe styggt! NÅ har jeg ENDELIG funnet en venninne som jeg krysser alt jeg har på at hun får det til.. Da blir jeg faktisk så glad at jeg skal kjøpe henen en flaske med vin, IKKE kødd engang!! <3 <3 <3 😀 😀 Jeg blir overlykkelig om dette blir fixset på!!! 🙂 🙂

Har dere sett at jeg har fått ordna linkene til de sosiale mediene som er i boxer under headeren? 🙂 Og i tilegg de linkene som er i boxer på siden under profilbildet og shout boxen på høyre side!! Det fikk jeg endelig til så klapp på skuldr’a til meg selv!! 😀 😀 Følg meg gjærne på instagram, fb og twitter så skal jeg få opp snapchat box og youtube link når jeg er klar for det ! 😀 🙂 🙂 KISSESSS <3 <3

2 kommentarer

Siste innlegg