Game night

I går var vi en gjeng som møttes for å spille Nintendo Wii U!! Vi var 5 stykker og det var TOTAL kaos!! LET me tell u!!!xD HAhahha. For dere som ikke spiller Nintendo eller har prøvd det så kan man koble på 4-5 stk men det er ikke sånn som på den gamle Nintendo hvor du spiller mot hverandre, men her er man nemmelig  på lag!! NOE SÅÅÅÅÅÅ DUMT og tåpelig!!??? Hva faaen 😛 Det var skikkelig dårlig alstå!! Hadde jo de andre 4 i alle fall vært i de minste LITT  flinke så hadde jeg ikke snakket om det MEN her var det snakk om AMATØRER med storebokstaver!!! hahahahahah Skikkelig på rævva altsåå!! I tilegg spillte vi noe så enkelt og simpelt som Supermario brows og Mario gocart. På go carten spille man individuellt men der må du styre med å svinge på hele kontrollen så det var jo ett forbanna hærk bare i seg selv!!! HAHAHAH NEEEEEIDA!!! de andre var fantstiske å vi hadde det så syykt gøy. Jævlig fett faktisk! 😀 😀 Brølte så det sang i hele sentrum å styra på. HAHAH dette må vi ta igjen dere om ikke så veldig lenge å nest egang var det snakk om noen øl i tilegg??? AHhahah.. Lykke til til meg for jeg suger jo nok som det er enn at jeg da i tilegg skal være driiiita ahhahahahah!!!! xD Se den Søte bikkje her da!! Vi er bestevenner å koser oss skikkelig hver gang vi møtes 🙂 I ukedagene går jeg sminkefri å synst det er ganske greit, skikkelig lat heter dte vel som ikke gidder sparkle på masken hver jævvla dag som før! 😛 Tidligere var jeg en tur på jobben til pappa. Ordna noen greier som jeg måtte ha 🙂

Nå sitter jeg å ser på Thomas og Harald. Akkurat nå er det intervju med Kygo! Han er såå legende, elsker musikken hans gjør ikke dere? 🙂 Etter på skal jeg vaske håret og forberede meg til bytur i morgen sammen med Søstern og Annegunn. <3 Blir super kos! 🙂 Snakkes da dere :* Hade på bade.

0 kommentarer

Siste innlegg