Barndomsminner

Jeg og isadora satt i god stolen, såg på barnetv å spise kveldsmat før hun skulle sove. Plutselig hører vi isbilen i gaten under oss å hun spretter opp av stolen!!!! “e høla ice-cream inni ølana mine” Roper hun i full gallopp (både jeg og henne snakker dialekt) hahha hun er bare såååå søt!!! 😀 Og i barnehagen har de begynnt å vise tornerose, så tidligere i uken når vi hadde kvelds stell i badekaret sa hun: “E e tonelose å du e plinsen min ,mamma”!! AAAW noe såååååå nydelig da!!! Hun er bare helt bedårende. Så mange morsome fakter som komemer ut av munnen hennes <3 Elsker henne <3 Det tok ikke lang tid for å kle på henne for å si det sånn. Selv om vi var ganske raske og løpte så begynnte isbilen å småkjøre  så jeg måtte stoppe han. Isadora fikk velge den isen hun ville så da blei det klovneis men hatt og flløyte på 🙂 Den er bare sååå god!! Huser dere isbilen?? I våres gate var det alltid stappfullt med folk når isbilen var i byggefeltet. Jeg møtte en nabo som også blei frista av sangen han hørte kjørendes bortover gatene. Det er jo liksom barndoms minner å jeg synst det er synn at folk ikkje støtter isbilen mer. Knakje litt teit å kjøre isbil på vintern?? Men manne er jo søt som i det heletatt prøver da!! 🙂 🙂 Her er det ei som er overlykkelig for isen hun fikk kjøpe, gråt noen tårer når hun ikke fikk mer en 1 hahaha.. såååå sø, digger hennet!! <3 Noen andre som har minner med isbilen? Husker vi alltid løøøp når isbilen kom og mesunnet alle de andre ungene som fikk de gangene vi ikke fikkk 😛 Men nå skal jeg sove så vi snakkes i morgen. gidder så sjelten ordne meg for tiden så blir litt kjedlige bilder her. Men det skal bli bedre!! Akkuratt nå har jeg så mye å både tenke på og gjøre at jeg snappest har tid til alt som står på lista igjennom dagen!!!

0 kommentarer

Siste innlegg