2,1 kilo lettere!!

Hei dere! 🙂 I dag har jeg eeeendleig fått spise fast føde og det var heeelt fantastisk!! Skikkelig rasturant mat altså!!! I dag når jeg sto opp var jeg mer sliten enn vanlig, jeg måtte ta det rolig i starten av dagen å ting gikk gaaaaanske sakte!! Sikkert veldig sliten etter 2 dager med fasting så det mærkes veldig på kroppen!!! I dag tidlig fikk jeg blande smoothien med bringebær, 1ts med cacao og cocosmelk, driiit godt!! Men jeg lengtet fortsatt etter middag. Jeg er jo veldig middags menneske så det å ikke få spise middag for meg er død og fordervelse hahhaahaha! xD I dag tidlig når jeg sto opp målte jeg kroppen å gikk en tur på vekta. -2,1 kilo og 4 cm inn på magen  bare på 2 dager… DAAAAMN!!!!!!!!

I dag har jeg, Ingrid-snuppa mi, sønnen hennes Linus og Casanova dratt rundt på bondelandet med kontigenter til Sentrumsforeninge her på Stranda. Jeg er bare sååå glad for at jeg har blitt venn med Ingrid!! Hun er en fantastisk flott dame med bein i nesa.  Vi kommer bare helt syyykt godt over ends og tiden flyr bare forbi når vi er sammen!! 😀 😀 Hun er veldig energis, posetiv, omtenksomm og veeeldig hyggelig. Så jeg liker henne!! 🙂 Jeg møtte ingrid igjennom barnehagen til Isadora siden eldste sønnen hennes (Jonathann) er på samme avdeling som henne.  Vi blei ikke helt ferdig med å gå runden men tar resten igjen i morgen 🙂 (Y)

2 kommentarer

Siste innlegg