– Skikkelig misunnelig!!!

Ikke akkuratt helt gjennomtenkt valg av når det kom til tidspunktet for c9 kuren. Pappa har bursdag i dag og jeg er jo den eneste som er på dette programmet akkurat nå. Mamma og pappa begynner ikke før neste uke så de kan jo spise så mye mat, godis og driiit de bare vil!!!! ;(( Dette gjør meg bare såååå misunnelig. HALLO!!!! I går var jeg sulten hele fuckings dagen liksom å fikk vann i munnen på kvelden når jeg satt på fb og det dukket opp skikkelig heftige retter av maaaaaat!!!!!!! HAHAHH!! Hva faaaen?? I dag har det gått mye bedre men jeg må si jeg har lukta noenganger på maten til Isadora!! xD hahahah.. Jeg har såååå lyst på da, dere aner ikke!! Hun er såååå heldig!! Hadde jeg vært alene så hadde det nok ikke vært så vanskelig tror jeg. Hhadde det ikke vært for de 3 andre tullingene rundt meg spist mat jeg IKKE liker hadde de jo gått bedre!! I går så satt de å spiste BALL/raspeball og kake til dessert fra helgen!! I dag drakk de vin, spiste biff med innbakt potet og saus.. HALLO JEG FÅR VANN I MUNNEN BARE AV TANKEN PÅ DET altså!!!!!! Daaaaamn!!! Og i tilegg spiste de marsipankake for pappa har jo bursdag!!! FAEN TAAA.. Wæææææææ….!!!!! Jeg tror seriøst jeg dør!! xD Faktisk så må jeg innrømme jeg blei så frista når jeg var hjemme at jeg stappa 2 feite pringles (eller 4) 😛 inn i de feite trynet mitt!!! Jeg hadde sååååå lyst til å svelge ned men endte opp med å spytte de ut i vasken. JEG KAN JO IKKE SPREKKE NÅÅÅ!!! Når dagen i dag er over så kan jeg jo spise mat igjen i morgen og guuuud hvor jeg gleder meg til middag!! Jeg driter litt i den lunsjen for selv om jeg får spise fastføde så er det bare salat, grønnsaker og frukt. Men hei, vent.. Det er jo heller ikke så dumt, egentlig!! 😀 😀 Herlighet dere skjønner Isadora ville ikke ha biffen eller baktpoteten sin å da kjennte jeg inni meg “fy faen Isadora så utakknemelig du er.. Her har du fått god mat også vil du ikke ha den??? Menst jeg sitter på andresiden av bordet å slegger av misunnelse?????!!!!” FYY FAAEN det var bare såååååå provoserendes jeg var jo såååå sulten 😛 Dere anaaaaner ikke!! Men neida…. Jeg måtte holde meg til alovera gel og sjokolade shake. Men den sjokolade shaken var ikke så dum heller da og jeg blei ganske mett av den når jeg var ferdig. Grunnen til jeg var så sulten var jo fori jeg dro en tur til Sykkylven å på den turen fikk jeg ikke mat. Dere veit jo selv åssen det er når dere er skrubbis og skal handle i butikken????!? HAHAHHAHHA du har jo lyst på AAAALLLLLT da!!! Akkuratt sann hadde jeg det da, FUCK ass!! 😛 😛 😛 Hadde dte vært kylling hadde jeg drept mamma!! ELSKER kylling <3 <3 <3 😛 Hahhahahahahha



Jeg fikk ikke tid til trening i går (30min) men skal en tur ut med Casanova nå. Tenkte gå tur i 1 time så tar jeg igjen det “tapte” fra i går!!! 🙂 🙂 Men jeg føler meg mer opplagt altså. Nå trenger jeg ikke “sovemiddag”. Jeg kan rangle til langt på natt (la meg kl halv 3 natt til i dag) Opp igjen halv 7 igjen uten å føle meg ubrukelig 😛 Jeg har ikke veget meg i dag for det skal man bare gjør hver 3 dag, men jeg og mamma er gankse sikker på at jeg i alle fall har gått ned 2 kilo. Magen er betraktelig mindre/smalere og dobbelthaken er borte ! 😀 😀 😀 <3 Wiiiiiiiiiii!!!!!

 


Jeg skal også få ordnet til med at bildene blir bredere og på midtten av innleggene, har fortsatt ikke fått det til som dere sikkert ser å det irriterer meg noe helt jævlig!! Føler bloggen er såååå uoversiktelig og rotete når bildene står sånn som de gjør! ;( Nå blir det siste “måltid” av c9 før jeg går ut og etter der legger meg. Om du er interrisert i å prøve c9 selv eller andre produkter så legger jeg inn bestillling om du kontakter meg på PM 🙂 🙂 🙂 Vi snakkes d a:* :* Natta <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg