– Ny blogg!

Okey… Da var dagen kommet hvor jeg nå har bestemmt meg for å legg inn mitt første blogginnlegg. Som sikkert mange av dere som følger meg på SnapChat osv har fått med seg at denne bloggen har jeg jobbet MYE og LENGE med!! Flere mnd faktisk. Grunnen til jeg IKKE har kommet meg videre med bloggen er jo fordi jeg ikke er så veldig keen på å blogge fra en side der designet ikke er helt ferdig. For å si det sånn da så sliter jeg noe jæævlig med designet og det er ingen som klarer å hjelpe meg heller…. MØKKAFOK!!! hahah nieda!! 😛 Men (joda-neida-joda-NEEIDAAA)  Meeen du veit.. bloggdesign er ikke for alle og blogg design er piss vansklig også, let me tell u!!! Det synest i allefal jeg!!! Bare at jeg har fått opp det jeg har til nå er ganske inponerende for meg slev, daamn!!! Plutselig så var jeg skikkelig teknisk flink likevel!! hahahahha xD

 

Anyways..Dagen i dag startet jo like sånn som alle andre dager. Jeg sto opp og fulgte Isadora i bhg. Etter det spiset jeg en god frokost med mamma. (elsker mamma!!) 😉 Akkkurat nå har jeg måket HELE den forbannade innkjørselen min,,, Jeg tror ikke folk skjønenr hvor stor den egentlig er og hvor mye jobb og ikke minst PES det er !! HALLO!!! jeg bor jo med veien, sant?? Og her reiser jo plogen forbi hele tiden også, sant??! Joda nå skal dere høre: jeg måker og plogen måker meg inne igjen. Jeg måker og da på nytt, plogen måker meg inne igjen….. SKJØNNER?????!?!?!? I dag hadde jeg måket hele dritten og brukte 1-2 timer på det. Akkurat nå var jeg ferdig og skulle gå inn for å spise mat.. HVEM FAAEN TROR DERE JEG SER UT IGJENNOM VINDUET DA?!?!?!?!? PLOGEN!!!!!!!! hva faaen??? herregud. oh my loard!! det slår faaen meg aldri feil heller!!!! Blinkskudd fikk jeg også av jævelen, FUCK ASS!!!! 😛

– Men jeg tror dere fortsatt ikkje skjønner problemet mitt, her om dagen når jeg dro med isadora ned til bhg måtte jeg måke så vi kom jo ALDELES foreint. Jeg tenkte jo ikke på at “oi, det har snødd i morgen tidlig må jeg måke!!” xD så jeg måkte helt opp til veien så det blei en passe brei sti, for Isadora skuelle jo såklart akkuratt DEN dagen kjøre med akebrettmogså!! 😛 LOOL!! Ok… Så jeg var borte i knappe 40 min. kom hjem. måtte måke for plogen hadde jo seff vært der en gang til.  Når jeg endelig var ferdig med å måke frem den “stien” igjen,  tror dere ikke plogen kom fresendet bak meg i 120 klar til å måke meg inne… IGJEN?????.. OK, så jeg måkte enda engang! Detet var 3 gang… hvem kom til middag da????? DEN JÆVLA FUCKINGS PLOGEEEEN?!?!?!?!??!?!?  HVAAA FAAAEEEN?!?!?!?! Jeg sverger ser jeg den plogen igjen i dag i dag så dreper jeg den!!!! xD ahahhaha…. Ja altstå dette er ett problem!! MEN jeg får i de minste god trening da !! 😀 (blææ)

Såååå.. dette er hva  livet har å tilby meg…. KJEMPE GØY!!! 😛 ahahah det er liksom bare og gå hjem å legge seg, festen er over!! xD ! OK! Skjønner at det sikkert bare er jeg som synst at dette er funny men det må dere bare regne med. Å lese om ting som dere ikke ler av men jeg ler meg skakk ihjel. Jeg er ganske rar skjønner dere å ler av absolutt ALT!!  Men dette er jo VIRKELIG IKKE noe nytt da folkens!! :* :* #stayunique.

– Nå skal jeg holde kjæfte å spise kjøttsuppa mi. i ovnen står kyllingkupper… Jeg elsker kyllingkupper, det er favoritten. Jeg er heeeelt hekta!!. <3 PS: Jeg skal prøve å få ordna blogg designet iløpe av uka!! Dette giddder jeg ikke. Men om noen aner på åssen man får bredere bilder på bloggen innlleggene, hyl ut!! Om du aner åssen man få linka til instagram, fb osv under headeren si ifra!! OK ?? 😀 
 

2 kommentarer

Siste innlegg