12 Ting du ikke visste om meg

Summer Edition 

 

🦋 Er det noe jeg får fort så er det jammen meg brunfarge! Gi meg toppen 10 min i sola så har jeg allerede fått skille. 🦋

🦋 I år har jeg jobbet bevisst for å bli ordentlig brun. Og da har sommeren så vidt begynt. 🦋 

🦋 Jeg har aldri brukt solkrem i hele mitt liv. Eneste når jeg kanskje var barn og blei smurt av foreldrene mine. 🦋

🦋 Jeg har aldri blitt solbrent bortsett fra en gang når jeg var i Tyrkia på ferie. Da brukte jeg sol olje uten faktor. Som var ment for kroppen og ikke i ansiktet, da gikk det dessverre utover nesen.  Jeg husker det var skikkelig dritt å skulle sminke seg. 🦋

🦋 Jeg bruker ikke solkrem men sol olje med faktor 0. Anbefales ikke for nordmenn eller generelt? … 🦋

🦋 Når jeg er ordentlig brun er det vanskelig å finne sminke/ fundation som faktisk er mørk nok til huden min. Det er skikkelig dritt!  Jeg vil jo sminke meg og være fin en sommernatt jeg også. Men jeg ender som regel opp med å bare ha noe på øynene og bryna. 🦋

🦋 Om sommeren er pollenallergi aller verst- for meg som er allergisk året rundt. Noen år verre enn andre så klart og i år har det ikke vert så ille. Var jævlig i typ 2 uker men nå har det liksom gitt seg og jeg kjenner det bare såvidt. 🦋

🦋 Jeg elsker å ligge i vannkanten på badestranden med halve kroppen ut i vannet og resten oppe på land. Det er eneste gangen jeg  faktisk klare å ligge timesvis i sola.  🦋 

🦋 Og sole seg er kjedelig ! Derfor liker jeg best å sitte jobbe i solen eller styre med noe annet så tiden kan gå litt av seg selv.  🦋

🦋Jeg hater å sovne i sola! 🦋

🦋 Jeg kan ikke fordra tang og tare der jeg skal bade. 🦋

🦋Og jeg er ganske redd for krabber!!!!! 😭🦋

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg