12 nye fakta om meg

 

🦋 Jeg er en av de som ikke klare eller har samvittighet til å være inne i løpet av dagen når det er sommer og sol. Så lenge temperaturen er fin er  jeg heller ute enn inne. Selv også viss det regner eller bare er overskyet.  🦋

🦋 Jeg våkner alltid tidlig om morgenen og har lettere for å legge meg tidligere på kveldene. (dette er gull) 🦋

🦋 Jeg er et helt annet menneske om sommeren enn på vinterstid. Om sommeren gir D-vitamin meg masse energi og jeg har lyst til å bevege meg/ gjøre noe hele tiden. Jeg rett og slett ELSKER å være ute!  🦋

🦋 Jeg spiser ikke før jeg skal sprade rundt i bikini. Men kan drikke små mengder med veske for å ikke bli helt svimmel og rar i løpet av dagen. 🦋

🦋 Om sommeren kan jeg glemme å spise eller  bare ta en håndfull av noe lett som en neve  nøtter osv. Varmen slår som regel ut appetitten i meg. 🦋

🥂 Det er også derfor jeg ofte får black out på fylla. Noe jeg sjeldnere har på vinterstid.  🥂

🦋 Jeg liker å starte dagen med trening og kan trene eller vær aktiv opp til flere ganger om dagen. 🦋

🦋 Jeg elsker å ha hagen full av barn. Stemningen blir alltid mye hyggeligere da enn om jeg bare sitter ute alene. 🦋

🦋 Jeg blir ekstrem sosial  og ikke minst selskapssyk når sola skinner 🦋

🥂 Ingenting er som dagsfylla og ha huset fullt av venner🥂

🦋 Jeg henter som regel hjem snuppa mi rett etter skolen selv om hun egentlig skal på SFO. 🦋

🦋 Jeg elsker å bade med badedyr på stranden med snuppa 🦋 

0 kommentarer

Siste innlegg