Ukens update

I uken som gikk har jeg faktisk ikke fått gjort så veldig mye som jeg selv har satt meg som mål eller ønsket siden tirsdag, nettopp fordi jeg har hatt besøk hele uka. Planen var å ha besøk fra tirsdag til onsdag men her sitter jeg da. I samme bil som «mr right» på tur til han igjen før vi drar til meg å blir der i helgen og frem til tirsdag før jeg reiser bort. På søndag var jeg på konsert med mamma. Noe som var helt fantastisk hyggelig. Jeg å mamma har snakket litt om å dra på flere konserter og finne på litt hyggelige ting nå i det kommende året, så hva er da bedre enn en nyttårskonsert med ett av landets beste jazz band og kor. Resten av uka har vi bare kosa oss. Vert på ski tur, lekt i snøen, spillet spill. Lata som vi var i varmere strøk med blomster deco hengendes fra taket på soverommet og sommer hits med god drikke+div andre ting.

Uka startet veldig bra med trening hver dag men så kom besøket å da trenger jeg vel igrunn ikke å si noe mer? Haha!

Nå er vi snart fremme på Moa men nå går jeg tom for strøm i hvert øyeblikk. ENJOY, kiss.

0 kommentarer

Siste innlegg