Helt sykt

Wow… Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg la ut ett eneste blogg innlegg, men etter jeg tittet innom for noen uker siden så såg jeg at det faktisk er ca ett år siden sist. Hvor sykt er ikke det og gud hjelpe meg hvor fort tiden har gått siden den gang også! Jeg kan jo starte med å fortelle dere at det har skjedd SINNSYKT mye i 2018 og da Ikke en eneste ting som er positivt. For utenom nå den siste tiden da, heldig vis. 2018 har desidert vert det verste og ikke minst tøffeste året i mitt liv til nå, hvorfor og hva som har skjedd kan jeg evnt komme tilbake til senere når og viss jeg selv er klar og føler for det. Ikke alt i detalj så klart for store deler har jo strengt talt ingen av dere noen ting med, men bare ett lite overblikk om dette er interessant for dere.

I skrivende stund ligger jeg i sengen nok en søvnløs natt og ikke får sove. Kl er 02:23 og jeg ligger igrunn bare å tenker på alt mulig å «plager meg selv». Sovner litt inn i mellom men våkner til igjen med 30 min mellomrom, dette er jo veldig håpløst haha. Anyways.. Som dere sikkert ser så har jeg faktisk blitt blond siden sist vi bloggest, men i mellom der har jeg både hatt blått og grønt hår.

Det blå håret var jeg faktisk ganske fornøyd med men det var verre med det grønne når det blå begynte å «falme». Selv om håret mitt var ganske fint når det var ny farga så likte jeg det på en måte ikke siden jeg følte jeg blei så begrenset på hvilke farge jeg kunne ha på klærne min. Det var skikkelig dritt faktisk om jeg skal være ærlig å si at det var absolutt ett helvete å få det ut igjen også!!

På alle bildene jeg har lagt ved har jeg kun mitt eget hår å det hadde blitt veldig langt faktisk . Nå drysser det som faen og har blitt MYE kortere enn hva det var etter strevet med å få ut det blå, så jeg blir nok ALDRI til å farge håret i en crazy farge noensinne igjen. Det er ikke til å anbefale så da får jeg heller sette i noe løs hår eller ha på en parykk i stede, det funker det også 🙂

Nå skal jeg prøve å lukke øynene så jeg ikke forblir helt zombie igjennom hele morgendagen. Vi blogget mer i morgen.

3 kommentarer

Siste innlegg