Show time, Bygdas skam

( palmehelgen- lørdag):

Etter en lang dag med både det ene og det andre og samme rutiner som dagen før var det endelig klart for Showtime. Heldigvis hadde promillen min gitt seg og jeg var veldig innstilt på å IKKE drikke noe mer før kveldens forestilling etter som jeg hadde tatt mine siste shots kl 14 samme dag + minimalt med søvn kvelden før!! Heldigvis var nervene litt mindre og alle var skikkelig klar for å gi jernet.

Av en eller annen grunn så merket vi at det var enda bedre stemning i salen på lørdag enn på fredag og alle lo til de nesten dånte, ja til og med oss selv som hadde sett stykket 1000 ganger 🙄💁😆. Jeg var ganske nervøs denne dagen også og sang mye bedre dagen før på solo, men spillet rollen min mye bedre denne dagen enn dagen før 🙈 når showet var over ble det avsluttet med ståendes applaus og publikum gispet etter mer.. vi fikk sykt bra omtale i avisen og terningkast 6 av journalistene!! 😍😍👌👌👏👏🎤🎬🎼

Fy faen dere kan tenke dere at vi var stolten. Men fy faen det var jævlig godt å være ordentlig ferdig også 😂😂🙈💯👏😜

Tilbake stresset vi på bakrommet med å kle oss om, få på fin stasen og sprette flaska 🤣🤣 haha alle var i grunn super slitne og følte seg som bygdens-skam🤣🤣🤣 Men fuck it. Der er lov å ha det gøy å drite deg ut. Alle gjør det.. bare at vi gjør det frivillig aaaahahahahaahhaahahah!!! Jeg Døør 🤣🤣🤣💯💯🙈etter alle hadde fått byttet om og evaluert en vel del om kvelden så var alle og en hver av oss super giret på oss selv å sidemannen. Hallo.. vi hadde jo nettopp hatt en forestilling til fullt hus med utsolgte billetter 😳😳DAAYM!! 💯👑🔥🔥

så på dette vorset var det over kill med god stemning, latter og morro! Fy flate for en vanvittig bra gjeng vi er, damee som menn. Jeg elsker de!! 💕😍 dette er mennesker lik som meg, som virkelig tørr å by på seg selv og driter en blanke FAEN i alt som heter A4 liv og jantelov 👏👏👏💯👌😘 #respekt #nytatranda folkens 😅😅

Sener på kvelden dro vi videre på hoteller. Der var det live musikk med trubadur men tror dere at denne gjengen her var ferdig med forestillingen da?? Nope vi hadde nemlig "gratis show" for alle i kanon-dritinga tilstand med både danse battle hvor vi sto i ring rund og heia frem den ene etter den andre. Og ikke nok med det Neida. Vi tok like godt over hele shower til trubaduren og stjal både mikrofonen og gitaren hans! ?? 😳😳 aaaahahahaha… fy faen så flaut!! Vi både dreit oss loddrett ut og sang surt som faen!! 😂😂 men trubaduren tok det heldigvis med ett smil og sa i mikrofonen når han fikk den igjen " JEG ELSKER FOLK SOM BYR PÅ SEG SELV"!!! 🤣🤣 Hahah jeg Dør fortsatt innvendig bare av tanken på kvelden og var kanskje en smule lyst til å grave meg ned.. hvorfor måtte det vere så sykt mange ukjente og ikke MINST fine hunks på bondelandet når det var akkuratt denne dagen jeg bestemte meg for å gi fullstendig faen 🤣🤣🙈😜

Anyways… når hotellet stengte og de fleste var på tur hjem så samlet vi en hel gjeng hjem til hun ene i revylaget, kidnappet med oss trubaduren med gitaren sin og sendte folk i hytt og gever rundt i taxi for å plukke med seg hjemmebrennt videre med på after party!! 🤣🤣 Hahahaah

snipp snapp snute, mer om detaljer går jeg ikke ut med!!😂😂😂

BESTE KVELDEN BEG HAR HATT HJEMME PÅ LEEENGEEW!!!💯💯💕💕🔥🔥😍😍💁👑🎤🎼👏👏

1 kommentar

Siste innlegg