Nå kan vi bare velge og vrake

Hei og god morgen alle vakre skapninger 💕☺ i dag er det mandag og i dag er det nok igjen en helt ny start på en splitter ny uke💁 har du noen spennende planer for denne uken kanskje? 😁

Helgen som gikk var ganske "rolig" for min del i grunn… På fredagskvelden satt jeg hjemme for førstegang på lenge. Jeg satt bare å såg på TV, noe som føltes utrolig rart ut på en eller måte ? 🤔 ikke visste jeg hva som gikk på TV'n og heller ikke hvilken TV kanaler jeg hadde 🙈😂 Herregud det er egentlig ganske sykt å tenke på hvor mye tiden har forandret seg. Før var vi sjeleglade over bare 3 kanaler og hoppet ville rundt i huset som noen amatør apekatter om vi var så heldig å ha akkurat den kanalen som programmet eller filmen vi ville se på. mens nå kan vi bare velge og vrake liksom. Men selv om tiden har forandret seg så har neimen ikke reklamepausene det 👌 Uansett hvilken kanal du switcher til når det kommer pause så er det faaen meg reklamepause på alle de andre kanalene også. Slår ALDRI feil heller🙄🙈🙈 haha

Etter kl bikket 22:30 fikk jeg besøk av noen venner som hadde tatt med brus og Nintendo spill 👏👏😍😍💕

På lørdag var det nok en dag med øving, øving, øving og enda MERE øving 🗣💃🎥🎶🎤🎬💕

Etter øving dro jeg og Isadora på besøk til Tobias som bare er noen mnd gammel. Her fikk hun både gitt gave, holde baby og klappet hunden ☺💕

Når kvelden nærmet seg og Isadora var i seng dro jeg på date 🙊 Vi bestilte pizza, drakk cola, såg en halvveis kul film og hadde det ganske hyggelig 💁 den mest chille og relaxed'e helgen jeg har hatt på aldri så lenge.

#priceless👌

0 kommentarer

Siste innlegg