Hurra for meg

I dag er jeg skikkelig sur altså! Tåler ikke at noen snakker til meg fordi jeg er så sinnsykt trøtt. All reisingen, alle kursene og møtene som jeg har vert på de siste 2-3 mnd i tilegg til 2 timers trening hver en eneste F* dag hele uken. Samt alenemor rollen og den sosiale biten med venner og familie hvor man må sette på ett falskt smil, en falsk tone på stemmen som skal virke sååå engasjerendes, hyggelig og ikke minst motiverendes når man egentlig bare vil sitte helt stille å ikke lette en eneste finger er virkelig toppen på det hele for tiden altså! Men den største grunnen for det svingende humøret atm er nok hun røde som er på besøk 🙉🙈

Men hva er det man bruker å si når man føler at alt er skikkelig dritt og på bunn? “Jeg klager ikke”?
Haha.. kjenner dere igjen den setningen der eller? haha 😅

Anyways. Nå kom jeg akkuratt inn døren hjemme. Har vert på øving og skal dusje, vaske, føne og krølle håret før natten og en ny dag i morgen hvor jeg blir å reise utover til byen på kurs 👌 Fuc** jeg har blitt skikkelig nørd da! Sinnsykt ordentlig og ikke noe festing eller noe tull liksom. Haha.. Ja 2017 er virkelig året for meg, no shitt engang. 2017 startet skikkelig på bunn å jeg hadde det helt forferdelig. Men jeg kunne ikke vere mer taknemmelig for nå har jeg det så sinnsykt bra om dagen. Jeg begynner å elske meg selv igjen, får tilbake de verdiene jeg hadde, jeg tar vare på meg selv og gjør de tingene som gjør meg både glad og bra. Jeg fokuserer 100% på meg selv, Isadora og Casanova. Så sinnsykt mamge dører og muligheter har åpnet seg for meg og jeg ser virkelig frem til resten av 2017. Ja jeg er dødst sliten nå MEN det blir så jævlig verdt det til slutt uansett!! Jeg er så motivert og gir meg ikke før jeg endelig har kommet i mål!aa 😄😄

De 2 siste dagene har jeg ikke fått trent i det heletatt. I går når jeg satt i bilen på vei hjem for kvelden  følte jeg meg ganske forferdelig og hatet meg selv faktisk! 😰 Men det jeg fikk ut av å kjenne på den “hat deg slev” var atdet fikk meg til å jobbe enda hardere på treningssenteret. Faktisk så hardt at jeg nesten ikke visste å stå oppreist når jeg var ferdig for dagen. Svetten rannt og jeg så skikkelig herjet ut. DEILIG spør du meg og veit du hvorfor?? Fordi jeg følte jeg hadde gjort det sykt bra, sammtidig som jeg kunne gå der ifra med ett stort smil om munnen og en god følelse av at fettet ble igjen på senteret og ikke med hjem. 😎😎😎 #denfølelsen… Jeg elsker det!!!

Haha.. Jaja i dag skal jeg prøve å få lagt meg før midnatt selv om det ikke er så kjempe lenge til nå men jeg MÅ vere opplagt i morgen tidlig uansett.. Hurra for meg liksom hahah
Natta da dere vi blogges mer i morgen 😘

2 kommentarer

Siste innlegg