AMAZIG !!

Hei dere 🙂 Nå kom jeg akkuratt inn døra, ferdig på møte for dagen med noen herlige mennesker 🙂 Her sitter jeg i soffan og koser meg med Nova-boy+ litt kveldsmat 🙂 Btw har dere lakt merke til hvor lyst det faktisk er ute nå??? Herlighet.. Jeg kjenner at jeg blir skikkelig lykkelig bare av den grunn.  Det var ikke først før i går at jeg begynnte å se det og sette pris på lyset vi nå har fått i forhold til hvordan det nå lenge har vert.  Selfølgelig blir det jo bare lysere og lysere siden solen har snudd. Men så fantastisk DEILIG da dere??! 😀 Jeg blir skikkelig glad av sånne ting altså, blri ikke du ? Her jeg bor har vi nå fått mye snø log jeg har måket mye i julen flereganger daglig også.  Men i dte minste så har vi fått fin snø! I dag har jeg inesten ikke møtt mennesker som klager seg grønn på hvor kaldt det egentlig er i dag 8 minus liksom… Ja 8 minus er ikke så veldig deilig akkuratt og jeg fryser jeg også, men da må man bare lære å kunne kle seg riktig istede for å se fjollete ut i stede. 🙂  Faktisk så er 8 minus veldig kald, ja jeg skal vere enig i det. MEN en eller annen plass i Tromsø nå i dag  så sitter det folk og har minus 31 grader liksom!! HALLO!! tenk på det!! 3 fucking1 minus… Det er ganske mye alstå!!!! Og i går hadde de 51 minus!! OMG.. Her sitter vi å klager, vi som har hele 23 grader varmere.. Hahaha.. Jeg tror jeg døøøør ass!! Galskap 😛 

Men nok om det! Jeg tenkte jeg skulle slappe litt av nå før jeg tar litt hjemmetrening i stuen og der etter forbereder noen ting til i morgen:) Håper alle har hatt en fin dag 😀

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg